8 دختر وپسر در میهمانی شبانه در سپیدان دستگیر شدند

به نقل از مارگون،سرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون، اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اخلاقی شهرستان در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهرستان سپیدان ودر روستای فارسیجان ( پارسگون) قرار گرفتند. در ادامه ماموران با دستور قضایی وارد عمل شده و تعدادی دختر و پسر جوان را در این مهمانی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد دختر و پسر جوان در ویلایی در روستایی اطراف شهر اردکان بلافاصله با صدور دستوراتی از سوی مراجع قضایی، تمامی شرکت کنندگان در پارتی مذکور، جلب شدند.

 بر اساس این گزارش مأموران با وارد شدن به محل که ویلایی در یکی از باغات روستای فارسیجان از توابع شهرستان سپیدان ، 5 پسر و 3 دختر را که بیشتر آن ها حال طبیعی نداشتند واز مشروبات الکی استفاده نموده دستگیرکردند. 

وی افزود: نامبردگان در ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) اقدام به برپایی جشن وپایکوبی و حرمت شکنی در ایام سوگواری ولیالی قدر نموده بودند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان ادامه داد: در جریان تحقیقات مشخص شد، دستگیر شدگان غیر بومی واهل شیراز بودند.

 محمدی در پایان هشدار داد: والدین باید نظارت بیشتری را بر روی فرزندان خود به خصوص جوانان داشته باشند و در صورتی که آنها قصد رفتن به میهمانی را دارند، فرزندان را تا محل برگزاری میهمانی همراهی کنند.