گرینلند شیراز بالاخره پلمپ شد

به نقل از شیرازه به نقل از یک مقام امنیتی مجموعه تفریحی گرینلند واقع در شهر جدید صدرا به دلیل مشارکت و همراهی در پروژه مدلینگ و سوء استفاده از دختران جوان به دستور مراجع قضایی پلمپ شد.

بر اساس این گزارش، این مجموعه که از سوی یک فرد بازنشسته اداره می‌شود، در گذشته نیزمیزبان اجرای برنامه گروه موسیقی«دینامیت شو» بوده است.

این مقام آگاه افزود: مالک مجموعه گرینلند که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، ارتباطات گسترده‌ای با برخی از صاحبان زر و زور دارد و تلاش‌‌های فراوانی برای اعمال نفوذ و فشار برای رفع پلمپ این مجموعه بر دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته که تا کنون مؤثر نبوده و دستگاه‌های قضایی و امنیتی با اقدام قاطع در مقابل اعمال نفوذ ها برخورد کرده اند.

مجموعه سرزمین سبز، شهرجدید صدرادر شیراز، موسوم به گرینلند؛ شامل سوئیت برای اقامت، مجموعه ورزشی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، مجتمع فرهنگی-تجاری و سالن های بیلیارد و برگزاری مراسم است.

گفته میشود  در چند روز اخیر یکی از معاونان رئیس جمهور به این مجموعه تردد کرده است.

شایان ذکر است، فعالیت های آزادانه و خاص این مرکز در مراحل متعدد، و فقدان نظارت ویژه، حساسیت شهروندان شیرازی را مبنی بر چرایی بی توجهی به چنین ولنگاری فرهنگی، در پی داشته است.

در این شرایط، به نظر می رسد پلمپ آن، با حمایت های افکار عمومی و اهالی فرهنگ مواجه می‌شود.

گفتنی است، قبلا شیرازه در موضوع دینامیت شو تذکر ات لازم را مطرح کرده که متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته است.