راز قتل دختر جوان در هاله‌ای از ابهام

در هشتم آبان ماه سال جاری مأموران پلیس جهرم در جریان انتقال یک زن جوان به یکی از بیمارستان های شهرستان که آثار خفگی بر روی گلویش مشهود بود، قرار گرفتند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به بیمارستان عزیمت کرده و دریافتند زن جوانی توسط فرد یا افرادی خفه شده و هم اکنون در کماست و تلاش ها برای نجات وی ادامه دارد.

در حالی که تلاش ها برای نجات وی از مرگ ادامه داشت ماموران باخبر شدند که زن جوان روز 17 آبان ماه فوت شده است. تیمی از کارآگاهان جنایی جهرم راهی محل جنایت شدند و بررسیهای تخصصی برای کشف راز قتل زن جوان شروع شد.

تحقیقات نشان میداد که زن، قربانی یک جنایت خاموش است از این رو کارآگاهان که احتمال میدادند جنایت از سوی فردی آشنا و با انگیزه انتقامجویی رخ داده است به تحقیق از آشنایان قربانی پرداختند.

در شرایطی که خانواده آنها از وی به نیکی یاد میکردند و مدعی بودند که وی با کسی اختلاف نداشته، کارآگاهان متوجه اختلافاتی شدند که وی با یکی از بستگانش داشت.

این فرد کسی نبود جز یکی از اعضای خانواده که دستور بازداشت او صادر و تحقیقات برای دستگیری وی شروع شد. کارآگاهان در بررسیهای تخصصی دریافتند که مظنون پرونده همزمان با مرگ وی ناپدید شده است و همین مسئله فرضیه جنایت از سوی او را قوت بخشید.

در شرایطی که حدود چند ساعت از آغاز تحقیقات پلیسی گذشته بود، کارآگاهان دریافتند که همسر وی در جنایت نقشی نداشته و پدرش دست به این جنایت زده از این رو مسیر تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان با زیرنظر گرفتن وی توانستند عامل جنایت را محاصره و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

متهم در همان بازجوییهای اولیه به قتل دخترش اعتراف کرد و گفت: از مدتی قبل با دخترم دچار اختلاف شدم.

این اختلافات آنقدر شدید شد که از او کینه به دل گرفتم و نقشه انتقامجویی کشیدم.

روز حادثه دخترم که در طبقه بالای منزلمان زندگی می کرد در حالی که آشفته بود به خانه ما آمد وقتی دلیل را از او جویا شدم پی بردم که با همسرش درگیری شدید داشته است.

وی ادامه داد: او مرا تهدید کرد که خانه را ترک می کند چندین بار خواسته بودم که دست از این رفتارها بردارد اما بی فایده بود از این رو آنقدر گلویش را فشار دادم که بی حال روی زمین افتاد. همسرم که متوجه موضوع شده بود بلافاصله با کمک دامادم او را به بیمارستان برد اما او به کما رفت و پس از چند روز فوت کرد.

پس از اعترافات متهم برای وی قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

برخی از پزشکان در خصوص علت مرگ این دختر اعلام کردهاند که بازگشایی گلوی وی در بیمارستان برای درمان در مرگش تاثیر داشته است از این رو با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت دقیق مرگ ابهامات موجود در پرونده رفع و تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.