نخستین یادوراه شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلیمانی+تصاویر

نخستین یادوراه شهدای مدافع حرم، کربلای4 و5 با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جهرم برگزار شد.

 

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در این مراسم با قدردانی از استقبال مردم، گفت: اگر در طول تاریخ ملتی با وجود دارا بودن رهبری شایسته شکست خورد و به اهداف خود نرسیدند نبود آمادگی در مردم بود.

 

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده و آگاه از نیت دشمن، و بصیرت نسبت به اهدافشان است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که ملت ایران این دو شرط را دارند شکست ناپذیر هستند.

 

وی با بیان اینکه منشا آمادگی ملت ایران ایمان آنها است، تصریح کرد: با اینکه نسل عوض شده اما اجتماعات مذهبی ما همانند سال57است.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه با تمجید از شخصیت و سیاست های رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر ما رهبری متقی است و همه سیاست هایی که ابلاغ می کند از روی تقوا است.

 

آگاهی مردم و وجود مقام معظم رهبری عامل پیروزی کشور+تصاویر

 

سردار سلیمانی تاکید کرد: به جز مقام معظم رهبری هیچ مسئولی در دنیا نمی بینیم که با تمام اقشار دیدار و به صحبت آنها گوش دهد و ملت ما نیز ملتی همیشه در صحنه است که علی رغم صبر در برابر مشکلات کشور با داشتن بصیرت و رهبری مقتدر تا آخر پیروز است.

 

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جهرم، با اشاره به استقبال کم نظیر مردم جهرم، گفت: مردم شهید پرور جهرم به پاس بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با حضور سردار سلیمانی انجام شد، با وجود تبلیغات اندک، غوغایی به راه انداختند که نشانه احترام به جهاد و مقاومت اسلامی است .

 

نخستین یادوراه شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلیمانی+تصاویر

 

 

نماینده ولی فقیه در جهرم افزود: پیام این جمعیت عظیم به رهبر معظم انقلاب این است که ما همه در راه جهاد کبیر ایستاده ایم و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و تا آخر این مسیر را ادامه خواهیم داد. 

 

دژکام مهمترین مسئله جهان اسلام را جهاد کبیر برشمرد و تصریح کرد: اولویت اول ما جهاد کبیر و مبارزه با استکبار است و زمانی عزت و عظمت ما روزافزون می شود که در مقابل اسرائیل و استکبار جهانی به ریاست امریکا بایستیم.

وی ادامه داد: آنهایی که ادعا می کنند با کوتاه آمدن در این مسیر می توان به جایی رسید نیز به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به پیروزی نهایی تنها راه مقاومت اسلامی است.

 

آگاهی مردم و وجود مقام معظم رهبری عامل پیروزی کشور+تصاویر

 

آیت اله دژکام ضمن بیان بدعهدی امریکا و تحریم های جدید اظهار کرد: امریکا تلاش های خود را برای در تنگنا قرار دادن ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌کند اما مطمئن هستیم تا وقتی که از رهبری اطاعت می کنیم و در مسیر اسلام قدم بر می داریم، امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

گفتنی است؛ شهرستان جهرم 1هزار و 200شهید دفاع مقدس و 7شهید مدافع حرم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده که نشان از دلبستگی مردم دارالمومنین جهرم به این کشور و نظام است.