«نجلا»؛ سریالی خارج از عرف تلویزیون

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «نجلا» درباره زمان قطعی آغاز پخش این مجموعه از شبکه سه سیما  گفت: زمان قطعی آغاز پخش را شبکه مشخص می‌کند اما طبق هماهنگی‌ها احتمال دارد پخش سریال با دهه آخر صفر همزمان شود.

وی درباره مضمون سریال که به اربعین اشاره دارد و تأثیر به تعویق افتادن پخش آن بر ارتباط با مخاطب عنوان کرد: اگر سریال از دهه آخر صفر آغاز شود و بعد از اربعین بیفتد باز هم این ظرفیت را دارد که مخاطبش را جذب کند چون یک درام عاشقانه است.

تهیه‌کننده « نجلا » اضافه کرد: این سریال در لایه‌هایی از قصه به اربعین می‌پردازد به هر حال ما تلاشمان را کردیم و «نجلا» یک کار مناسبتی و متعلق به امام حسین (ع) است و شاید عرف سازمان صداوسیما ساخت چنین سریال‌های مناسبتی با این پروداکشن نباشد.

سعدی درباره سختی‌های تولید این سریال توضیح داد: سریال لوکیشن‌های متعدد دارد، هزینه‌های سنگینی داشت، اکسسوار داشتیم و تلاش کردیم نتیجه کار خوب از آب دربیاید و مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. به ویژه که کار کردن در این شرایط کرونایی واقعاً سخت بود. الان هم عوامل در جنوب کشور هستند، کار تولید ادامه دارد و بیشترین مشکلشان گرمای هوا است.