اولین تصاویر تام هنکس در فیلم جدیدش

 درست سه ماه بعد از نمایش «سگ تازی»، اولین تصاویر از پروژه بعدی تام هنکس با نام «اخبار جهان» منتشر شد.

به تازگی کلیپی یک دقیقه‌ای به علاوه اولین تصاویر از این فیلم سینمایی توسط کمپانی یونیورسال منتشر شد. تریلر رسمی این اثر هم در روز‌های آینده منتشر خواهد شد و تاریخ اکران این فیلم برای نمایش سینمایی در ۲۶ دسامبر تنظیم شده است.

در فیلم سینمایی «اخبار جهان» شاهد همکاری مجدد تام هنکس با پال گرینگرس (کارگردان) هستیم که در سال ۲۰۱۳ با فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» نامزد بهترین فیلم اسکار شده است. فیلمی که تام هنکس نیز در آن به بازی پرداخت.

فیلمنامه این اثر که از یک کتاب پرفروش اقتباس شده توسط گرینگرس و در همکاری را لوک دیویس نوشته شده است. دیویس در سال ۲۰۱۶ هم با فیلم سینمایی «شیر» توانسته بود نامزد بهترین فیلمنامه اقتباسی شود.

اولین تصاویر تام هنکس در فیلم «اخبار جهان»

«اخبار جهان» که حال و هوای سال ۱۸۷۰ را دارد، داستان کاپیتان جفرسون (تام هنکس) را روایت می‌کند که یک داستانگو است و با سفر در بین شهر‌ها اخبار را از سراسر جهان به اشتراک می‌گذارد. در تگزاس او با دختری ۱۰ ساله برخورد می‌کند که بر خلاف میلش باید با عمو و عمه خونی خود زندگی کند. این دختر با تام هنکس همراه می‌شود و هر دوی آنها سفری عجیب را تجربه می‌کنند.

اولین تصاویر تام هنکس در فیلم «اخبار جهان»

مایکل کووینو، فرد هچینگر، نیل سندیلندز و الیزابت مارول دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. جورج گوودمن، استیون شارشیان و گیل موتروکس هم تهیه کنندگان این پروژه هستند.

چند ماه پیش فیلم سینمایی «سگ تازی» با بازی تام هنکس منتشر شده بود. این فیلم که قرار بود در سینما اکران شود، به دلیل شیوع کرونا به صورت دیجیتالی در شبکه اپل تی وی پلاس نمایش داده شد و رکورد افتتاحیه این شرکت را شکست.