آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «یدو»

محمدرضا مصباح تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «پوست»، گفت: این فیلم ابتدا در جشنواره‌های خارجی نمایش داده خواهد شد و پس از آن و در صورت مهیا شدن شرایط اکران عمومی، به سینما‌های کشورمان می‌آید.

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی « یدو » بیان کرد: مراحل پایانی فنی این فیلم طی و حدود یک ماه آینده آماده نمایش می‌شود. هدف ما برای اولین نمایش این فیلم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

گفتنی است فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

فیلم سینمایی «یدو» هم به کارگردانی مهدی جعفری، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در گونه دفاع مقدس و کودک و نوجوان است که اولین ماه‌های جنگ تحمیلی را در آبادان در حال محاصره، به تصویر می‌کشد.

محمدرضا مصباح تهیه‌کننده این فیلم است و بازیگرانی مانند ستاره پسیانی ، سعید آلبوعبادی، میلاد صویلاوی، محمد مهدی آلبوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، حمزه وطانی، طاهره نیک‌آزاد و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «یدو» در راستای مشارکت راهبردی کانون و بنیاد سینمایی فارابی در حوزه سینمای کودک در حال تولید است.