پیام تسلیت معاون صدا و مدیر رادیو ایران در پی درگذشت آقای مجری

 علی بخشی زاده معاون صدا و جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران با پیام هایی درگذشت علیرضا فتحی پور از مدیران سابق رادیو کارشناس مجری فعلی برنامه های رادیویی را تسلیت گفتند.

علی بخشی زاده از مدیران پیشین شبکه دو و معاون حال حاضر صدا، در پیام خود برای درگذشت مرحوم فتحی پور نوشته است:

«انا لله و انا الیه راجعون

مرحوم مهندس علیرضا فتحی پور را از نزدیک می شناختم. مجری پرتلاش و موفق شبکه دو سیما بودند. خدایش بیامرزد؛ ان شاء الله با قرآن محشور شوند. از خداوند کریم برای این عزیز سفر کرده طلب مغفرت و علو درجات می کنم و برای بازماندگان صبوری مسئلت می نمایم.»

در پیام تسلیت محمدزاده مدیر شبکه رادیویی ایران نیز آمده است:

«همکار گرانقدر مهندس علی‌رضا فتحی‌پور، کارشناس مجری برنامه به رنگ خدا، پس از تحمل یک دوره بیماری آسمانی شد.

 فتحی‌پور عزیز معلمی دلسوز،  هنرمندی توانا و عالِمی عامِل و  آگاه بود که سالهای سال در رادیو ایران و در برنامه به رنگ خدا درس  قرآن و زندگی می‌داد.

مصاحبت با او بوی قرآن می‌داد و رنگ خدا؛
 شخصیتی بی ریا، فروتن، دوست‌داشتنی که در دل همکاران و شنوندگان رادیو ایران جای داشت. خبر مرگ او برای رادیویی‌ها سنگین و باور نکردنی است. به خانواده و به ویژه فرزند دلبندش و دوستان او  تسلیت می‌گویم و برای همه شکیبایی آرزو می‌کنم. خدایا ! او را به خودت می‌سپاریم.»

علیرضا فتحی پور مجری کارشناس برنامه های مذهبی که اواخر عمر خود مدیریت گروه علوم قرآنی رادیو قرآن را بر عهده داشت و همچنین به عنوان کارشناس مجری فعالیت می کرد پس از تحمل یک دوره بیماری، شنبه ۱۹ مهر در سن ۴۸ سالگی از دنیا رفت.