تدارک ویژه «مافیا» برای نوروز و رمضان ۱۴۰۰

علیرضا سلطانی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، در خصوص مسابقه «شهروند و مافیا»گفت: پخش مسابقه «شهروند و مافیا» را در ۱۰  فصل برای مخاطبان  در نظر گرفته‌ایم. تاکنون چهار فصل برنامه روی آنتن رفته است و این شب ها  فصل پنجم آن روی آنتن است. تولید سری جدید مسابقه «شهروند و مافیا» از ۲۰ شهریور شروع شد و بعد از برگزاری مرحله انتخابی، ضبط برنامه را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: قرار است  ۱۸۶ قسمت را در قالب ۶ فصل آینده  مسابقه « شهروند و مافیا » تولید کنیم.  ۴ فصل بعدی مسابقه تا پایان اسفند ماه پخش خواهد شد. یک فصل نیز برای نوروز ۱۴۰۰ تدارک دیده‌ایم که در ۱۵ قسمت خانم ها و در ۱۵ قسمت آقایان حضور دارند. فصل دهم مسابقه «شهروند و مافیا» هم ماه رمضان سال آینده پخش می‌شود.

این تهیه کننده اظهار کرد: تاکنون  فصل پنج و شش را ضبط کردیم و در حال ضبط سایر فصل ها هستیم.

سلطانی عنوان کرد: در فصل پنجم برنامه «شهروند و مافیا» روند کارشناسی و داوری بازی‌های انتخابی پیچیده‌تر و دشوارتر بود. پنج هزار نفر برای شرکت در مسابقه مافیا متقاضی بودند و بعد از بررسی ۷۰۰ نفر را انتخاب کردیم. سعی کردیم منتخب شرکت کنندگان فصل‌های گذشته در این ۶ فصل حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ فصل پنجم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی هر شب ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۲۳ از شبکه سلامت پخش می‌شود.