آخرین وضعیت اکران «تهران شهر عشق»

محمد احمدی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران «تهران شهر عشق» ، گفت: برنامه ریزی ما در ابتدا برای اکران در سالن‌های سینما و بعد اکران آنلاین است. بدین منظور، در خواست دادیم و منتظریم در این هفته جواب بدهند.

وی افزود: فیلم سینمایی «مهاجر کوچولو» The Little Refugee به تهیه کنندگی خودم، کارگردانی بتین قبادی و محصول کشور‌های ایران و ترکیه در سال ۲۰۱۹؛ در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی «کارگردان‌های جدید» در چهل و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سائو پائولو» São Paulo در کشور برزیل به صورت آنلاین اکران می‌شود.

احمدی عنوان کرد: در «مهاجر کوچولو» ترکیبی از بازیگران کشور‌های ایران و ترکیه از جمله نادر فلاح، فرشید گویلی، پریا وزیری، عزیز چاپکورت، سوات اوستا، محمدرضا عقدایی در کنار یوسف محمود عبدالقادر و محمد محمود عبدالقادر بازیگران خردسال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تهران شهر عشق» طنز تلخ عاشقانه‌ای است در مورد ۳ شخصیت که علی‌رغم هیاهوی بی حد و حصر ابرشهر تهران، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پُر کردن این تنهایی به شناخت عمیق‌تری از خودشان می‌رسند. داستان‌های این ۳ شخصیت به طور موازی پیش می‌روند. درنهایت مینا، وحید و حسام اگر چه همچنان تنها، اما مصمم‌تر و با درک عمیق‌تری از خود، به راهشان در هیاهوی تهران ادامه می‌دهند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد احمدی در سال ۱۳۹۷ تولید شده است.