«حال اهل درد» روی آنتن رادیو تهران

کتاب«حال اهل درد » به کوشش شادروان مصطفی فیض در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

محتوای این کتاب، خاطرات استاد حمید سبزواری از چگونگی دوران جوانی و ماجرا‌هایی است که منجر به شاعر شدنش شد.

این ماجرا‌های جذاب و اغلب باورنکردنی که از زبان زنده یاد سبزواری به شیوه اول شخص روایت شده، در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با صدای بهروز رضوی بازخوانی خواهد شد و به مدت یک هفته از ساعت ۲۳:۳۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

پدر شعر انقلاب در این روایت ها، از ماجرا‌های سرودن اشعارش (به ویژه اشعار طنزی که در جوانی گفته) پرده بر می‌دارد و خواننده و شنونده را در لحظه‌های لذت بخشی فرو می‌برد.

همچنین در مورد سرودن ترانه‌های انقلابی، ماجرا‌هایی را تعریف می‌کند که برای اولین بار مطرح شده اند.

برنامه کتاب شب با سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی و زرین کشاورز، با اجرای استاد بهروز رضوی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیوتهران به مدیریت علیرضا مبینی تولید و پخش می‌شود.

مخاطبان می‌توانند در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشند. همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

عاشقانه‌های همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی»

«محبوبه بلباسی» همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی»، این هفته پنجشنبه اول آبان، از برنامه «مهربانو» رادیو تهران همراه شما مخاطبان است.

 زرین کشاورز تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: پیکر‌های مطهر هشت شهید مدافع حرم ، پس از گذشت نزدیک به پنج‌سال، بالاخره با تلاش گروه‌های تفحص، در سوریه کشف و به میهن اسلامی بازگشت. با بازگشت پیکر‌های مطهر این شهیدان والامقام، انتظار چندساله خانواده‌های آن‌ها نیز به پایان رسید و بالاخره پدران، مادران، همسران و فرزندان آن‌ها، پیکر‌های شهید عزیز خود را در آغوش گرفتند.

به همین مناسبت برنامه «مهربانو» از رادیو تهران پنجشنبه اول آبان، از ساعت ۱۸:۳۰ با «محبوبه بلباسی» همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» که بالاخره بعد از چهارسال پیکر مطهر همسرش از منطقه «خان‌طومان» سوریه بازگشته است، گفت وگو می‌کند.

روایت عاشقانه‌های همسر شهید مدافع حرم از روز‌های با محمد بودن و چهار سال انتظار خالی از لطف نیست، روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه ما باشید.

برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می‌پردازد.

زنانی که به کانون خانواده معتقدند و هدفشان تشویق زنان برای بهتر زندگی کردن است.

گفتنی است؛ تهیه کنندگی، اجراء، تحقیق و آیتم سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

مخاطبان می‌توانند در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشند.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.