«رادیو  وحدت» صدای همدلی امت رسول الله

علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی، درباره راه‌اندازی و فعالیت « رادیو وحدت »گفت: رادیو وحدت تا ۱۳ آبان ماه کار خود را ادامه می‌دهد؛ شعار اصلی این شبکه رادیویی «صدای همدلی امت رسول‌الله» است.

وی ادامه داد: حضرت محمد (ص) که برای راهنمایی بشر آمده‌اند، صفاتی ویژه دارند. رادیو وحدت سعی می‌کند زیر چتر این صفات، پیامبر اکرم (ص) را به مخاطبان بهتر و بیشتر بشناساند. دست‌اندرکاران این شبکه تلاش می‌کنند با بهره‌مندی از کارشناسان مختلف، به نیاز مخاطبان پاسخ دهند.

معاون صدای رسانه ملی عنوان کرد: رادیو وحدت بر مدار عاقلانه و عاملانه عمل کردن پیش می رود. امیدوارم این شبکه بعد از پایان فعالیت خود در سال جاری، برای سال آینده کار خود را با ریتم عالی و تاثیرگذاری بیشتر پیش ببرد.

وی افزود: من اعتقاد دارم در حوزه فضای مجازی، توییتر جریان ساز است و در حوزه رسانه، رادیو. در آینده نزدیک خواهید دید که این فضای رسانه‌ای، با توجه به چالاکی و چابکی حوزه صدا موضوع محور و با رویکرد بهتری رو به جلو حرکت می‌کند.

معاون صدا در پایان درباره حضور قدیمی‌ها در رادیو گفت: ما نمی‌توانیم به تجربیات گذشته پشت کنیم؛ قطعاً در کنار بهره‌گیری از پیشکسوتان و تجربه آنها، از پویایی جوانان هم استفاده می‌کنیم. زمانی که این دو را کنار هم داشته باشیم، رادیو کادرساز و رسانه مولد می‌شود؛ کما اینکه رادیو در طول این سال‌ها همیشه در خدمت سازمان صدا و سیما بوده و افراد شهیری را به حوزه رسانه معرفی کرده است.