تدارک ویژه شبکه نمایش به مناسبت هفته وحدت

شبکه نمایش به مناسبت پیش رو بودن هفته وحدت، فیلم‌هایی با موضوع مهر و مروت را در جدول پخش خود قرار داده است. همچنین در بخش صحنه گران به مرور آثار "دواین جانسون" می‌پردازد.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳ تا جمعه ۹ آبان ماه با عناوین: شوخی ممنوع، بیست و چهار، شغل شریف، جزیره گنج، کودک قهرمان، مومیایی ۳ و دایان باخ از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت ۱۹:
فیلم‌های این هفته شبکه نمایش با موضوع مهر و رحمت و دوستی به ترتیب از شنبه تا جمعه: دست‌های خالی، پدران و پسران، مریم و میتیل، پسر کاراته باز، حلال و حرام، پدینگتون ۲ و اعجوبه هستند.

ساعت ۲۱:
در بخش صحنه گران، شبکه نمایش این هفته به مرور آثار " دواین جانسون " یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان خواهد پرداخت.

فیلم‌های این بازیگر که به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش می‌شوند: آسمان خراش، تعقیب کوبنده، پیش به سوی کوه، امپایر استیت، جومانجی، به جنگل خوش آمدید، سن آندریاس و خشم هستند.

ساعت ۲۳:
در بخش فیلم‌های جذاب این هفت،ه شبکه نمایش فیلم‌های: واحد مبارزه با پولشویی، از فراز قله، پسران بد ۱، ساعت شلوغی ۳، پنگوئن‌های آقای پاپر، سرخ پوست، مرد عنکبوتی و دوراز خانه  را  پخش خواهد کرد.

ساعت ۱بامداد:
فیلم‌های کلاسیک این شبکه فرار از زندان آلکاتراز، داروشناس بزرگ، آناند، مردان شکوهمند در ماشین‌های پرنده، پیش به سوی بانک، حرفه ای‌ها و مری پاپینز به ترتیب از شنبه تا جمعه به روی آنتن می‌روند.