فصل جدید «تهران من» شنیدنی شد

مینا نیکانیک تهیه کننده این هفته برنامه «تهران من» گفت: فصل جدید برنامه «تهران من» هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۹ در حوزه های فرهنگی هنری، اجتماعی، سبک زندگی هوشمند، فضای مجازی، طنز و ... با بخش های متنوع و متفاوت تقدیم مخاطبان می شود.

وی ادامه داد: در فصل جدید چند بخش جدید اضافه شده که می توان به «جناب دیجیتال» اشاره کرد که با اجرای کیوان نقره کار به سبک زندگی هوشمند پرداخته می شود. از دیگر بخش های این برنامه آیتمی با عنوان «نرو ورزش» است، ورزش کردن صبح و عصر ندارد و در هر شرایطی نیاز است که وقتی را به ورزش اختصاص دهیم.

نیکانیک یادآور شد: بخش «حرف های خوب آدم های خوب» با اجرای مسعود دهنوی مستندساز در حوزه اجتماعی، مریم شهرام پور در حوزه زنان و جامعه، محمد میراخلاق ورزشی، غزل نهانی فرهنگ و هنر و اشکان آذر ماسوله گوینده نابینای «تهران من» در حوزه نابینایان و معلولین در طول هفته انجام می شود.

به گفته این تهیه کننده رادیویی، طنز روز خبری با رویکرد نقد سازنده با عنوان «سمفونی سوژه ها» با اجرای نوید عظیمی روی آنتن رادیو تهران می رود، «دور برگردون» آیتم اخلاقی و شهروندی  است که با هدف تجدید نظر در اخلاق و رفتارهای ناپسند فردی و اجتماعی تهیه و پخش می شود و «همدم خانوم» با اجرای زرین کشاورز به زبان طنز هر روز با موضوع روز اجتماعی نقدهایی را مطرح می کند.

موضوع امروز دوشنبه ۱۹ آبان برنامه درباره این است که فاصله اجتماعی را از چه کسانی باید حفظ کنیم؛ از کسانی که دروغگو هستند یا افرادی که اهل غیبت هستند و ... .

سه شنبه ۲۰ آبان، درباره ادبیات قدیم و جدید، ادبیاتی که نسل جدید وارد زبان فارسی کرده اند و آسیب هایی که به فرهنگ و ادبیات ما وارد شده است، صحبت می شود.

برنامه رادیویی «تهران من» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که این هفته به تهیه کنندگی مینا نیکانیک، گویندگی فربد مقدم  و نویسندگی ابوذر دارابی و مریم شهرام پور از ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو تهران می رود.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.