ترانه‌هایی از «همنوازان ایران» در آلبوم «بیدار شو»

«بیدار شو» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های صوتی است که طی روزهای گذشته توسط گروه «هم‌نوازان ایران» به سرپرستی و آهنگسازی کاوه پیمان و خوانندگی محمد ذاکرحسین در ژانر موسیقی ردیف دستگاه ایران منتشر شد.

«مقدمه»، «چهارمضراب»، «چکیده» برداشتی مرکب از دخترک ژولیده اثر علینقی وزیری و «چکاد» اثر پرویز مشکاتیان، «قمارباز» با شعر مولوی، «عبور» با شعر کاوه پیمان و «بیدار شو» با شعر کاوه پیمان عناوین قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

کاوه پیمان نوازنده تار، محمدرضا عطار نوازنده سنتور، خشایار طیار نوازنده کمانچه، کیوان ولدان نوازنده کمانچه آلتو، مهدی زارع نوازنده بم تار، کریم ابراهیمی نوازنده تمبک و ضرب زورخانه، علیرضا نصیری فرد نوازنده دف گروه نوازندگان آلبوم را تشکیل می‌دهند.

کاوه پیمان از جمله آهنگسازان و نوازندگان کشورمان در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که تاکنون آلبوم‌های «هوای روی تو» و «نشان روی تو» به خوانندگی محمد ذاکرحسین را در بازار موسیقی منتشر کرده است.

محمد ذاکرحسین نیز از جمله خوانندگان و نوازندگانی است که علاوه بر سرپرستی گروه موسیقی «خموش» در آلبوم‌ها و آثاری چون «نواژها» اثر مسعود شناسا، «اپرای حافظ» به کارگردانی بهروز غریب پور و آهنگسازی بهزاد عبدی، آلبوم کنسرت «سرشار» به آهنگسازی کاوه پیمان، «خلوتگاه من» به آهنگسازی مسعود شناسا حضور داشته است.

آلبوم «بیدار شو» با مجوز شماره ۱۳۶۵-۱۳۹۹ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت کتابخانه ملی ۲۸۸۳۶ منتشر شده است.