اکران «داغی» در جشنواره فیلم مجارستان

فیلم کوتاه «داغی» ساخته فاطمه محمدی در بخش رقابتی بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم «فالودی» مجارستان به نمایش در می آید.

جشنواره بین‌المللی «فالودی» که هرساله در ۲ بخش فیلم و عکس با یک تم مشخص توسط آکادمی فیلم بوداپست برگزار می‌شود، امسال با موضوع «در ارتباط» پنجاه و یک فیلم از چهل کشور مختلف را به رقابت دعوت کرده است.

جشنواره امسال به خاطر شرایط ویژه همه‌گیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود و برگزیدگان در روز اختتامیه، بیست و یکم نوامبر برابر با اول آذرماه معرفی خواهند شد.

این فستیوال با هدف بحث از طریق زبان تصویر و گفتگو میان دیدگاه‌های متفاوت، دارای برنامه‌های مختلفی چون نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ و … است.

بیست و سومین دوره این جشنواره امسال با تم «در ارتباط» در بخش‌های کوتاه داستانی، مستند، تجربی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «داغی» عبارتند از نویسنده: امیر روئینی، مدیر فیلمبرداری:حمید مهرافروز، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، تدوین: شیدا گرجی، موسیقی: پیام آزادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، تهیه شده در دفتر انجمن سینمای جوانان بروجرد.