نیم نگاهی به سریال جنجالی «هومن سیدی»/ عکس

اگر در دوران کرونا با ماشین به بیرون از خانه رفته اید به تازگی صد در صد متوجه ی سریال جدید هومن سیدی به نام قورباغه شده اید، که پخش نشده سر و صدای زیادی به پا کرده است.

این سریال دیدنی ۱۶ قسمتی همان طور که از پیج رسمی اینستا سریال قورباغه اعلام شده است، این سریال سوم آذر ماه هزار و سیصد و نود و نه از نم آوا و سایت پلی استپ دانلود فیلم پخش خواهد شد.

این سریال حاشیه های زیادی داشته است از جمله پخش در نتفلیکس تا کرونا گرفتن نوید محمد زاده و .. که امروز قصد داریم هرچه لازم است در مورد این سریال قبل پخش را بدانید توضیح مختصری بدهیم.

موضوع سریال قورباغه به چه صورت است :

موضوع این سریال به هیچ وجه لو نرفته است و کلا راجبه داستان این سریال چیزی گفته نشده است، اما میشه حدس زد از تیزر ها و عکس ها که سریال دیدنی یک سریال معمولی نیست که داستان عاشقانه فقط داشته باشد به قول معروف

یک پسر عاشق یک دختر شود و کسانی در پشت پرده به این رابظه سنگ پرتاب کند، بلکه این سریال به احتمال خیلی زیاد راجبه چند جوان هست که به اجبار مجبورن که کنار هم کار هایی که دلشان نمیخواهند انجام دهند، و گیر آدم های بد و به در نخور

افتاده اند. نوید محمد زاده از آنجا که معلومه در این سریال نقش مافیا را به عهده دارد که یک پسر پولدار و با سگ و حیوانات بزرگ در ویلا خود به سر میکند و به نوچه هایش دستور میدهد و به هیچ وجه هم دوست ندارد کسی مانع او شود. اما سحر دولتشاهی هم

یه احتمال خیلی زیاد نقش مهمی در این سریال دارد و بیشتر از عکس هایی که در این سریال پخش شده است معلوم است که سحر دولتشاهی نقش کسانی را دارد که اومده در این داستان حق خود و دوستان خود را از کسی که حق خود را به ناحق خورده است بگیرد.

صد در صد در این سریال او تیم خود را هم دارد چه از نوع پسرش چه دخترش اما لازم به ذکر است تمام این مطالب در حد حدس و گمان می باشد و ممکن است داستان سریال قورباغه به کل ماجرا و داستان متفاوتی داشته باشد. در هر صورت ما شما را به دانلود سریال قورباغه در سایت پلی استپ در سوم آذر ماه دعوت میکنیم.

عوامل این سریال چه کسانی هستند :

با گذشت ۱۸ ماه از دریافت پروانه ساخت، ۱۱ ماه فیلمبرداری کامل و صدور پروانه نمایش سریال « قورباغه » به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده؛ تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص شد.

سریال «قورباغه» از سوم آذر ماه در ١٦ قسمت به صورت هفتگی، هر دوشنبه منتشر می‌شود.

عوامل سریال: مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری،

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی،

موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان،

طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، تدوین: هومن سیدی، طراح گریم: شهرام توانا، بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریزی: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب سبحانی، آرش رمضانی، مدیر اجرایی: محمد اسدزاده، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری: امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قایٔدی

بازیگران: نوید محمد زاده ، صابر ابر، فرشته حسینی و سحر دولتشاهی با حضور : مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی .

شهروز دل افکار، اشکان حسن پور، معین شاهچراغی، پیمان پازوکی

و با معرفی: محمد امین شعرباف، نیما مظاهری، هادی تسلیمی،

احسان منصوری، سیامک اتفاقیان، سعید حاج علی، امید محمدزاده، سپیده مولوی، پیمان میرزایی

آیا در نمایش خانگی در کنار قورباغه سریال دیگری پخش می شود؟

از آنجا که معلوم است سریال قورباغه تنها سریالی نیست که قرار است پخش شود، سریال عاشقانه را که حتما یادتان هست بله قرا است سریال عاشقانه باز هم پخش شود البته با نام دیگر به نام گیسو، که مجدد با بازی محمد رضا گلزار روبه رو می شوید.

داستان سریال عاشقانه با درگیری های یک زوج جوان آغاز می شود و در ادامه به مشکلات تک تک شخصیت ها که به واسطه پگاه و همسر وی به مخاطب معرفی می شوند، می پردازد! ساره بیات و محمدرضا گلزار زن و شوهر محوری سریال بودند و در کنار آن ها افرادی مثل هومن سیدی ، بهاره کیان افشار ، حسین یاری ، پانته آ بهرام و … ایفای نقش می کردند.

اما در ادامه و درست در جایی که درگیری های پگاه و همسر وی اوج می گیرد، کاراکتر گیسو با بازی مهناز افشار وارد داستان می شود! او ابتدا خود را دختر حاجی با بازی مسعود رایگان معرفی می کند، اما در ادامه مشخص می شود که زن شرعی حاجی و مادر دوم حسین یاری است! اما در پایان فصل اول این سریال، گیسو از فعالیت ها و همکاری خود با گروهی که رنگ و بوی جاسوسی داشتند، رونمایی کرد.

چندی پیش، منوچهر هادی به عنوان یکی از پرکارترین کارگردانان سینمای ایران در چند سال گذشته که این روزها نیز سریال دل را در شبکه نمایش خانگی دارد، مهمان کافه خبر لایو خبر آنلاین بود.

منوچهر هادی که با سریال عاشقانه بخت خود را در شبکه نمایش خانگی آزمود و بعد با رحمان ۱۴۰۰ باز هم تصمیم داشت تا رکورد پرفروش ترین فیلم سال را بزند، در این روزها که به خاطر شیوع بیماری کرونا استقبال از وی اودی ها و سریال های نمایش خانگی بالا رفته است، سریال دل را به مخاطب عرضه کرده است و به گفته خود، سریال او در هر قسمت رکورد قسمت قبل خود را می شکند! البته این سریال با انتقادات بسیاری روبه رو شده است؛ از ریتم کند تا انتخاب بازیگران سریال مواردی هستند که اغلب مخاطبان این سریال در شبکه های اجتماعی درباره ی آن می نویسند. همچنین لازم به ذکر است بزودی شما میتوانید به سایت پلی استپ برای دانلود سریال گیسو مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که زمان پخش این سریال همچنان دقیق اعلام نشده است.