بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت مهدیس توکلی است. مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و دانش آموخته رشته هنر می باشد.

 

بیوگرافی مهدیس توکلی در از سرنوشت

مهدیس توکلی متولد پنجم شهریورماه سال ۱۳۷۳ بازیگر تئاتر تلوبزیون و سینما است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با تئاتر آغاز کرده است و در سال ۹۷ جایزه بازیگری گروهی جشن بازیگر از خانه تئاتر برای نمایش افرا یا روز می گذرد به کارگردانی سهیل ساعی را دریافت کرده است. از دیگر نمایش های او می توان به خاطرات هنرپیشه نقش دوم , روزهای روشن شب های تاریک , رفقا رقبا , ایمولیتور و…. اشاره کرد.

مهدیس توکلی

مهدیس توکلی

 

وضعیت ازدواج و همسر مهدیس توکلی

از وضعیت ازدواج و همسر مهدیس توکلی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت

مهدیس توکلی در سال 98 در سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیلان بازی کرد.

 

مهدیس توکلی در سریال خسوف

سریال خسوف با دارمی عاشقانه، اجتماعی تولید شده است. قرار است این سریال از پلتفرم نماوا پخش شود.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، مسعود کرامتی، شمسش فضل اللهی، فریبا خادم،ستاره اسکندری، شهره لرستانی، علی عمران، کسرا پرتوی، المیرا دهقانی، مهدیس توکلی،امیر حاجی محمدی، سامان مظلومی به ایفای نقش می پرداند.

بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

مهدیس توکلی در سریال پدر پسری مهدیس توکلی

مجموعه طنز پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه‌ کنندگی رضا جودی اقتباسی است از کتاب آخرین نشان مردی نوشته مهرداد صدقی که با همکاری گروه نویسندگان به صورت اپیزودیک نوشته و تبدیل به مجموعه تلویزیونی شده است. تیم نویسندگی این سریال را احسان ثقی، حسین حقیقی و محمد پایدار تشکیل داده اند. مهدیس توکلی در این مجموعه نقش آتنا را بر عهده داشته بود.

در این سریال عزت‌الله مهرآوران نقش پدر خانواده و مریم سرمدی نقش مادر این خانواده را بازی می‌کند. افشین سنگ چاپ، محمد جواد جعفرپور ، کتایون بختیاری ، یدالله شادمانی، مهدیس توکلی و مهران رجبی از جمله هنرمندان دیگر این مجموعه هستند.

بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

 

بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌ کنندگی اکبر تحویلیان به اتفاقات و فراز و نشیب‌ های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند. حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال است و امین بانی هم تیتراژ پایانی را می‌ خواند.

مهدیس توکلی در نقش مینو افشار خواهر سهراب در کنار بازیگران این مجموعه حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا آرا، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش‌ آفرینی کرده است.