«ما ایرانی ها» میزبان یک راننده تاکسی خاص

برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب یکشنبه ۹ آذر ساعت ۲۲ میزبان عباس فیض آسا یک راننده تاکسی است که از فعالیت و تلاش های نیکوکارانه خود برای همدلی و همراهی با سربازانی که از خانه و زندگی خود دور هستند در این برنامه صحبت می کند.

عباس فیض آسا راننده تاکسی که ۲۰ سال است که تاکسی دار شده و از روزی که تاکسی خریده است و هر سربازی را که کنار خیابان می بیند رایگان به مقصدش می رساند. می گوید پول گرفتن از سربازی که دور از خانه هست و برای امنیت شهر و کشورش از جانش می گذرد رسم معرفت و مردانگی نیست. او خودش هم روزگاری سرباز بوده و از مهربانی مردمانی که او را در لباس سربازی می دیدند و حمایتش می کردند حرف های خوبی می زند. معتقد است تا روزی که چرخ تاکسی اش می چرخد هیچ سربازی برای رسیدن به مقصدش نباید در ماشین او کرایه پرداخت کند.

اورنگی تهیه کننده برنامه در مورد این قسمت از برنامه گفت: چرخ تاکسی عباس فیض آسا مهربانی را در شهر به گردش در می آورد و روح جوانمردی و بخشش را از نسلی به نسل دیگر انتقال می دهد و با این کار تصویری زیبا از عشق و انسانیت در شهر به تصویر می کشد.

برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه ساعت  ۲۲ پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۵۰  از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.