مهمترین فیلم سال ۲۰۲۰ آنلاین اکران می شود

فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان راهی اکران آنلاین شد، این فیلم به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده است و باید دید در این عرصه به چه میزان فروش خواهد رسید. این فیلم در ادامه ناکامی خود سینما‌های هالیوود و جهان طی یک ماه تنها بیست میلیون دلار فروخت تا در مجموع با فروشی معادل ۳۴۷ میلیون دلار هم اکنون در رتبه سوم باکس آفیس جهانی ۲۰۲۰ قرار گیرد.

اما نکته آنجاست که « تنت » شهریور ماه از مرز ۳۰۰ میلیون دلار فروش عبور کرده بود و نزدیک به یک ماه است که تنها ۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

«انگاشته» کریستوفر نولان در آخر هفته‌ای که دیشب به پایان رسید در بازار بین‌المللی به نمایش درآمد و با وجود ادامه پاندمی کرونا توانست فروش غافلگیرکننده ۵۳ میلیون دلاری داشته باشد.

این فیلم علمی تخیلی که به عنوان پروژه‌ای دیده می‌شود که سینماها را دوباره راه می‌اندازد، قوی‌ترین آغاز خود را در بریتانیا با ۷.۱ میلیون دلار فروش داشت. «انگاشته» در آخر هفته در ۴۱ بازار بین‌المللی پخش شد که از جمله آن‌ها می‌توان از فرانسه ۶.۷ میلیون دلار، کره ۵.۱ میلیون دلار و آلمان ۴.۲ میلیون دلار نام برد.

«کریستوفر نولان» کارگردان برجسته سینمای جهان که آثاری همچون سه گانه بتمن، تلقین و میان ستاره ای را در کارنامه دارد، از جمله فیلمسازانی است که خواهان بازگشایی هر چه سریعتر سینماها در هالیوود بود.

در خلاصه داستان فیلم « انگاشته » یا همان «تنت» آمده است: دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌ است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به رابرت پتینسون، کلیمانس پوزی، جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون اشاره کرد.