روایت هایی از «آشا محرابی» در رادیو نمایش

 ژاله محمدعلی تهیه کننده نمایش رادیویی «شش روایت» گفت: این نمایش رادیویی به قلم مریم تاجیک، داستان زن و شوهر جوان روستایی است که به دلیل طوفان، زندگی شان نابود می شود و همین ماجرا باعث می شود تا آنها به شهر مهاجرت کنند.

وی افزود: فضاسازی برای این سریال رادیویی کار بسیار سختی بود چرا که بیشتر افکت ها در طبیعت رخ می داد و برای آن که این صداها برای شنونده باورپذیر شود ناچار به تولید و تلفیق چند افکت بودم که همین زمان نسبتا زیادی را در بر می گرفت.

محمدعلی ادامه داد: در این نمایش سعیده فرضی، مهرداد مهماندوست، رامین پورایمان و مینا شجاع در نقش های اصلی به ایفای نقش پرداختند و ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، مجتبی طباطبایی، شهریار حمزیان، محمد رضا قلمبر، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، کامیار محبی و ماندانا اصلانی سایر بازیگران آن بودند.

«شش روایت» با محوریت آسیب های اجتماعی، به کارگردانی آشا محرابی، نویسندگی مریم تاجیک، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه پانزدهم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود و از روز یکشنبه ۱۶ آذرماه ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود.