شروع خوب «زیبای سیاه» در اکران بین المللی

فیلم سینمایی «زیبای سیاه» به نویسندگی و کارگردانی «اشلی آویس» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از بیست و هفتم ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و توانست در هفته اول اکران به فروشی معادل ۱۳ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم «زیبای سیاه» قرار است یک بازگویی معاصر از رمان آن که در قرن نوزدهم منتشر شد، باشد که داستان اسبی سیاه رنگ که به شکلی آزاد در غرب آمریکا به دنیا آمده، را دنبال می‌کند.

زمانی‌که او گرفته شده و از خانواده خود دور می‌شود، داستانش با یک دختر نوجوان به‌نام جو گرین در هم تنیده می‌شود که این دختر هنوز در غم از دست دادن پدر و مادرش است. این دو پیوندی با عشق و اعتماد را ایجاد می‌کنند که غم و اندوه یکدیگر را تسکین می‌دهند.

کیت وینسلت، هنرپیشه برنده جایزه اسکار ، جایزه اِمی، جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی و مکنزی فوی، بازیگر و مدل آمریکایی که با فیلم فندق‌شکن و چهار قلمرو در سینمای هالیوود معروف شده است، بازیگران اصلی ریبوت فیلم «زیبای سیاه» محصول سال ۱۹۹۴، خواهند بود.

مکنزی فوی بیشتر برای بازی در فیلم بین‌ستاره‌ای شناخته می‌شود و از دیگر کارهای وی می‌توان به حضور در هر دو قسمت فیلم گرگ‌ومیش: سپیده‌دم و احضار روح اشاره کرد.

این فیلم برگرفته از رمان معروفی با همین عنوان، نوشتهٔ آنا سیول است که وی در رمان خود به حقوق حیوانات و زندگی مشقت‌بار آن‌ها می‌پردازد و این رمان اولین مرتبه در سال ۱۸۷۷ میلادی منتشر شد و نویسنده آن پنج ماه بعد از انتشار کتاب درگذشت؛ این رمان با فروش پنجاه میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مخصوص کودکان در کل دوران است.