برنامه «دست در دست» میزبان کمند و سپند امیر سلیمانی

  برنامه «دست در دست» پنجشنبه و جمعه این هفته (20 و 21 آذر) میزبان سه تن از هنرمندان کشورمان خواهد بود.

« دست در دست » در پانزدهمین قسمت خود که پنجشنبه به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از بهروز رضوی؛ گوینده، صداپیشه و بازیگر کشورمان میزبانی خواهد کرد.

بهروز رضوی؛ یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله و گویندگی است که در کنار صدای جادویی خود در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین سپند و کمند امیرسلیمانی ، از بازیگران خوب کشورمان دو مهمان دیگر این برنامه هستند که جمعه 21 آذر در استودیوی «دست در دست» روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.

گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی شبانگاهی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی ، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری و .... از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.