یکه تازی «عشایر» درآستانه اسکار 2021

 انجمن منتقدان فیلم بوستون نسبت به فیلم سینمایی «عشایر» ساخته کلویی ژائو علاقه نشان دادند و این فیلم ۳ جایزه این انجمن را در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری دریافت کرد. «عشایر» پیش از این جایزه شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز و قورباغه طلایی کمرایمیج را دریافت کرده بود.

انجمن منتقدان فیلم بوستون، ۲۶ منتقد و خبرنگار از شهر بوستون را شامل می‌شود. این گروه، هر سال بهترین نقش آفرینی‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند.

امسال، سیدنی فلانیگان، با اولین تجربه بازیگری خود در فیلم «هرگز به ندرت گاهی همیشه» ساخته الیزا هیتمن جایزه بهترین بازیگر زن را از نگاه انجمن منتقدان فیلم بوستون دریافت کرد. در سال ۲۰۰۸ منتقدان این انجمن، جایزه خود را به فیلم سینمایی «الکی خوش» با بازی سالی هاوکینز اهدا کردند.

آنتونی هاپکینز هم دومین جایزه خود از این انجمن ۳۹ ساله را برای بازی در فیلم سینمایی «پدر» در بخش بهترین بازیگر مرد دریافت کرد. فلوریان زلر کارگردان این فیلم هم جایزه بهترین فیلمساز جدید را دریافت کرد. هاپکینز در سال ۱۹۹۱ با فیلم سینمایی «سکوت بره ها» از این گروه جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفته بود.

پال راسی هم برای نقش آفرینی در فیلم «صدای متال» جایزه بهترین نقش مکمل مرد و یو جونگ نیز برای فیلم «میناری» جایزه بهترین نقش مکمل زن را دریافت کرد. اگر به دوره‌های گذشته نگاه کنیم، در می یابیم جیمز گاندولفینی در سال ۲۰۱۳ و لیلی گلداستون در سال ۲۰۱۶ برندگان این جوایز مشابه شدند اما نتوانستند راهی به اسکار پیدا کنند.