تجربه بازی در کنار تیم «بچه محل» از زبان آقای بازیگر

علیرضا گالش بازیگر مجموعه « بچه محل » با اشاره به اینکه از سال ۸۹ در گلستان کار تئاتر را شروع کرده است  بیان کرد: دوستان دنبال یک پیرمرد مازندرانی بودند برای یکی از نقش‌های «بچه محل» و ابراهیم شفیعی پیش از این مرا می‌شناخت و بران اساس مرا انتخاب کردند.

وی ادامه داد: از من خواستند یک ویدئو در نقش پیرمرد بگیرم که سختی هایی هم برایم داشت و دشواری سخت تر این بود که من در کنار حرفه ای ترین بازیگران طنز و حتی کار جدی سینما و تلویزیون قرار می‌گرفتم و این خودش برایم استرس داشت.

گالش اظهار کرد: این تیم خیلی به من کمک کرد چون تاکنون در یک شبکه سراسری بازی نکرده بودم و همین هم سختی‌ها را مضاعف می‌کرد و پیش از این در شبکه استانی گلستان بازی کرده بودم و حتی برنامه زنده داشته‌ام.

بازیگر «بچه محل» یادآور شد: در این مجموعه دو نقش «آقا نگهدار» و «چهچهه» را دارم که یکی سن و سال بزرگتر و دیگری سن کوچکتری از خود من دارد. تهیه کننده و کارگردان به من اعتماد کردند و دو نقش مهم به من دادند. فکر می‌کنم خانواده‌ها و بچه‌ها شخصیت «چهچهه» را بیشتر دوست دارند چون سن او کمتر است ولی خودم «آقا نگهدار» را بیشتر دوست دارم که نقش یک پیرمرد با کمر خمیده است اما اقتدار زیادی دارد و همه محله از او حساب می‌برند. خاطرم هست اوایل بازی ام به دلیل جدیتی هم که این نقش داشت مردم بازخورد می‌دادند که کودکانشان از او می‌ترسند با این حال به تدریج با او هم ارتباط برقرار کردند.

وی درباره حضورش در این مجموعه عنوان کرد: من پیش از این در نمایش‌های بزرگسال حضور داشتم و حتی کار کودک را دوست نداشتم اما برای خود من هم جالب است که در این مجموعه حضور دارم و حتی با کودکان در ارتباطم و می‌بینم که چقدر زود نکته‌ها را دریافت می‌کنند و در فضای مجازی به من بازخورد می‌دهند.

گالش در پایان درباره همکاری با این تیم بیان کرد: این مجموعه تجربه بسیار خوبی برای من بود و حتی تغییراتی در زندگی هنری من ایجاد کرد.

مجموعه «بچه محل» هر روز حوالی ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.