آخرین وضعیت تولید فیلم «بعد از این سه ماه»

محمد عبدی زاده کارگردان سینما و مستندساز، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم مستند «بعد از این سه ماه» گفت: مراحل پایانی تدوین این اثر با حمید پناهی سپری می شود و پس از آماده شدن این مستند را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی می دهیم که برای نمایش آن برنامه ریزی کنند.

وی افزود: امیدواریم این فیلم مستند که فکر می کنم حدود هشتاد دقیقه خواهد شد، به جشنواره فیلم فجر برسد.

این کارگردان درباره تولید فیلم سینمایی «باد بر می خیزد» بیان کرد: هم اکنون راف کات اولیه این اثر را انجام می دهم و راف کات نهایی را فرد دیگری پیش خواهد برد.

مستند «بعد از این سه ماه» داستان تلخ و مرگبار یکی از شدیدترین همه‌گیری‌های تاریخ جهان را روایت می‌کند؛ ویروسی نوپدید که به‌سرعت از کشوری به کشور دیگر منتقل شده و موجب آلوده شدن و مرگ بسیاری افراد در جهان می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «باد بر می‌خیزد» که به زندگی خلبان شهید علی مراد جهان شاه لو می پردازد، آمده است: علی پسر بچه‌ای است که با دیدن یک هواپیمای جنگی عاشق پرواز می‌شود و تصمیم می‌گیرد پرواز کند؛ او یعنی شهید خلبان علی مراد جهان شاه لو بزرگ شده و به خواسته اش می‌رسد.

در این اثر بازیگرانی، چون رضا حیدری، لیلا محمدی، بهنام سرلک، اکرم رنجبر، مهدی کاشفی، رامین افروز، پارسا صادقی، حسین مختاری، محمد مهدی لطیفیان، قیاس علی رنجبر، فاطمه یاری، پارسا صادقی، فاطمه نقی بیگی، حسن درویشی، نصرالله شاه حسینی، معصومه شاه حسینی، شایان فضلی خانی، زهرا رضایی، فاطمه رضایی، نجفعلی فضلی خانی، علی اردو خانی، پریا افروز، محمد مهدی موسایی، یاسین حیدری، ابوالفضل رنجبر، امیر صالح شهرابی، بنیامین حیدری، مریم مختاری، آتنا مختاری، ملیکا مختاری نقش آفرینی می‌کنند.