بازیگر «وارش»: گاهی بی‌سواد بودن بهتر است!

بازیگر سریال « بیگانه ای با من است » با گلایه از عدم پرداختن به کاراکتر خود در این سریال افزود: من نقش بسیار سختی را در سریال «بیگانه ای با من است» ایفا کردم، شخصا زاده شهر رشت هستم و در این سریال نقشی با لهجه جنوبی را بازی می کنم، حتی بنا بر وظیفه برای درک بهتر این لهجه مدتی را به بوشهر سفر کردم تا بتوانم از نزدیک با این لهجه آشنا شوم و تحقیقات فراوانی را برای درک بهتر فرهنگ جنوب آرشیو کردم، اما متاسفانه این نقش و زحمتی که کشیدم در این سریال دیده نشد. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه تجربه به من ثابت کرده که گاهی بازیگر بی‌سواد بودن بهتر است زیرا امکان موفقیت بالا می رود، شاید هرچه کمتر تحقیق و ممارست انجام دهیم راحت‌تر به نقشهای بهتر و بزرگتر می رسیم، متاسفانه در پروژه بیگانه ای با من است زحمت بسیار کشیدم تا نقش را باورپذیر ایفا کنم اما از هیچ سویی به نقش اهمیتی داده نشد. 

بازیگر سریال « وارش » در همین راستا ادامه داد: سریال «بیگانه ای با من است» چند وقتی است روی آنتن رفته و برخلاف بسیاری از سریالها که نقدهایی بابت لهجه در آن شکل می گیرد هیچ ایرادی به لهجه من گرفته نشد، حتی در فضای مجازی هم بسیاری از دوستان لطف داشتند و از این نقش تعریف کردند اما معتقدم آنچه در خور و حق این نقش بود به هیچ وجه ادا نشد. 

وی در همین رابطه افزود: گاهی برخی از نقشها برای یک بازیگر خستگی را به همراه دارند که بعد از بازخوردهای خبری و رسانه ای آن خستگی از بین می رود، اما این نقش برای من هیچ بازخوردی نداشت و به نوعی خستگی آن کاملا بر تنم باقی ماند. نگاه رسانه‌ها طبیعتا برای هر بازیگری بسیار مهم است اما نمیدانم چه اتفاقی افتاد که هیچ واکنشی در قبال این کاراکتر ارائه نشد با اینکه این نقش سکته می کند و حتی نقش از قبل هم سختتر می شود اما باز هم همان شرایط قبلی ادامه پیدا کرد. متاسفانه شرایط به نحوی است که در عرصه بازیگری هرچه تلاش کنیم انگار عده ای هستند و تلاش بیشتری می کنند تا بازیگران خوب دیده نشوند. اما این را بگویم که اگر همه چشم بر زحمت من در بازیگری ببندند، این حرفه برای من رسالتی بزرگ است که باید تا ته خط آن بروم.