سعید آقاخانی با «ماهی و برکه» در راه جشنواره فیلم فجر

هادی انباردار تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران «ماه گرفتگی» گفت: تدوین مجدد این فیلم سینمایی را انجام دادیم. منتظریم ببینیم شرایط شیوع ویروس کرونا و بازگشایی سینماها به کجا ختم می‌شود که بتوانیم اکران کنیم.

وی افزود: اولویت ما اکران عمومی است، اما اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند، سراغ اکران آنلاین می‌رویم.

این تهیه کننده با اشاره به اولین نمایش فیلم سینمایی «ماهی و برکه» بیان کرد: این اثر را برای چند جشنواره خارجی مهم فرستادیم و خوشبختانه از آن استقبال خوبی شد. فرم حضور این اثر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را هم پر کردم.

« ماه‌گرفتگی » قصه‌ای را در بستر روز‌های پر التهاب سال ۸۸ روایت می‌کند. کامبیز دیرباز و سارا خوئینی‌ها به‌ عنوان بازیگران اصلی آن ایفای نقش می‌کنند و شهرام عبدلی و ارسلان قاسمی نیز در این اثر حضور دارند. کارگردانی این فیلم را مسعود اطیابی برعهده دارد.

« ماهی و برکه » را علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است. این فیلم به زندگی مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی وی می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسر‌هایی را ایجاد می‌کند.

سعید آقاخانی ، بهناز جعفری ، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.