ساعت پخش و تکرار دوباره سریال «مدینه» از شبکه آی فیلم

در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون پخش پشت صحنه سریال " شرم " امشب از شبکه سه سیما ، پخش سریال "مدینه" از شبکه آی‌فیلم، 500 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی در رثای حاج قاسم و پخش فیلم سینمایی "صدای منو می‌شنوید؟!" و "مسافر پردردسر" را به همراه جزئیات در ادامه بخوانید"

پشت صحنه سریال تلویزیونی «شرم» به کارگردانی احمد کاوری امشب 9 دی‌ماه از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد. پخش این ملودرام شنبه هفته جاری به پایان رسیده بود و پشت صحنه آن نیز یک روز قبل از پخش سریال جدید این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، سید مهرداد ضیایی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و ... از بازیگرانی بودند که در «شرم» حضور داشتند. از فردا 10 دی‌ماه نیز سریال تلویزیونی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد جایگزین این سریال شده و پخش خود را در کنداکتور شبانه سیما آغاز خواهد کرد.

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی « مدینه » از امشب ساعت 20 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. این سریال به‌ کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت‌الله، جایگزین سریال «گشت پلیس» می‌شود.