ارسال رایگان کتاب برای خریداران آثار از نمایشگاه مجازی کتاب

نشست خبری نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، صبح امروز در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور ایوب دهقانکار رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران و حسین صفری معاون فرهنگ و اقتصاد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در این مراسم، ایوب دهقانکار رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران، درباره این رویداد فرهنگی گفت: تاکنون بالغ بر هزار و ۶۰۰ ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کرده اند. ثبت نام حدود ۲۰۰ ناشر قطعی نشده است و در مرحله تایید نهایی قرار دارد. امروز و فردا آخرین مهلت ثبت نام خواهد بود و به هیچ وجه مهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود.

وی افزود: با همکاری ناشران کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیست درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌شود و ارسال کتاب برای خریداران کتاب رایگان است. مشمولان دریافت یارانه کتاب از جمله دانشجویان، طلاب و استادان کتاب می توانند از ۱۸ دی ماه با مراجعه به سایت ketabekhoob. ir درخواست دریافت یارانه شان را ثبت کنند.

رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: دانشجویان، طلاب و استادان دانشگاه و حوزه باید درخواست خود را برای دریافت بن کتاب ثبت کنند. اهل قلم نیاز ندارند به سایت برای دریافت بن کتاب مراجعه کنند؛ بن کتاب آن‌ها براساس بانک اطلاعاتی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران شارژ می‌شود.

دهقانکار ادامه داد: دانشجویان تا سقف ۲۰۰ هزار تومان از یارانه کتاب برخوردار می شوند؛ ۱۲۰ هزار تومان سهم دانشجو و ۸۰ هزار تومان سهم معاونت فرهنگی است. استادان دانشگاه و طلاب هم تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از یارانه خرید کتاب بهره مند می‌شوند؛ ۲۰۰ هزار تومان سهم استادان دانشگاه و ۲۰۰ هزار تومان سهم معاونت فرهنگی است.