بازگشت «شوخی شوخی» مجری جنجالی به تلویزیون/ عکس

محمد لقمانیان کارگردان و طراح «شوخی شوخی» درباره ایده این برنامه که از شب گذشته چهارم بهمن روی آنتن شبکه سه رفته است  بیان کرد: «شوخی شوخی» همانطور که اسم آن مشخص است نگاهی طنز به موضوعات دارد و ما در برنامه درباره مسائل و معضلات اجتماعی و زیست محیطی صحبت می‌کنیم و به شوخی با آنها می‌پردازیم.

وی ادامه داد: معضلات اجتماعی و محیط زیست دو محور اصلی برنامه هستند در حوزه محیط زیست روی این تاکید می‌شود که در محیط زیست سالم، زندگی و رفتار اجتماعی ما هم سالم‌تر است.

این عروسک گردان و صداپیشه درباره این برنامه که با اجرای عبدالله روا پخش می‌شود و رویکرد آن توضیح داد: این برنامه حدود ۲۰ دقیقه است و می‌توان گفت «شوخی شوخی» یک تاکشو عروسکی است که سعی کردیم با طراحی خودمان باشد و به همین دلیل برای این تاکشو سراغ عروسک‌ها رفتیم نه سلبریتی ها.

وی درباره حضور عروسک‌ها در این مجموعه نیز بیان کرد: کار با عروسک در جهان هم بسیار سخت است با این حال در همین مجموعه حدود ۴۰ عروسک داریم که هیچیک از آنها ما به ازا ندارند و همه طراحی شده‌اند.

لقمانیان که پیش از این با عروسک لقمه در فضای مجازی شناخته شده بود درباره فضای تلویزیون نسبت به نقدهای اجتماعی بیان کرد: بالاخره هر فضایی مقتضیات خاص خودش را دارد با این حال شبکه سه از ما خواست خودسانسوری نکنیم و مشاورانی هم در برنامه داریم که با ما همراهی دارند.

وی در پایان درباره کمتر شدن تولید ویدئوهای عروسک لقمه در فضای مجازی نیز گفت: حدود پنج ماه درگیر پیش تولید این مجموعه بودیم که از امشب روی آنتن می‌رود و احتمالاً پس از این بیشتر بتوانم دوباره سراغ ساخت ویدئوهایی برای لقمه شوم.

مجموعه نمایشی « شوخی شوخی » به تهیه کنندگی محمد ابوالحسنی پخش خود را از چهارم بهمن در شبکه سه آغاز کرده است و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

ابوالحسنی پیش از این مجموعه «دیرین دیرین» را تهیه کنندگی کرده است.