مدیر جدید رادیو قرآن منصوب شد

 در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن ، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر اسبق این رادیو به معاونت سیما اظهار کرد: برخلاف میل باطنی اگرچه مجتبی ایزدی از رادیو می‌روند، اما از محضر وی استفاده خواهیم کرد. ایزدی تجربه بالایی دارد و در هر حوزه‌ای موفق هستند. وی باعث شد که شاهد افزایش چشمگیر مخاطبان رادیو قرآن اباشیم، به طوری که امروز رادیو قرآن یکی از افتخارات معاونت صداست.

وی افزود: همکاران کاربلد و مومن در رادیو قرآن مشغول به کار هستند و این شبکه رادیویی با درایت ایزدی جنبش خوبی داشته است، اما انتظارم از این مجموعه ایجاد وضعیت و جایگاهی مطلوب‌تر در رسانه است.

معاون صدا بیان کرد: آقای قصری زاده (مدیر رادیو قرآن) سال‌ها در حوزه‌های مختلف دلسوز سازمان و در گزینش سازمان نیز منشاء اثر بوده اند و نوع سلوک ایشان بسیار ویژه است.

مجتبی ایزدی، مدیر سابق رادیو قرآن و سرپرست فعلی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما نیز در ادامه جلسه گفت: شروع فعالیت خود با قرآن را از نعمات الهی می‌دانم و خدا را سپاس می‌گویم. امیدوارم بتوانم در سیما هم کار قرآنی انجام دهم.

ایزدی از معاون صدا به دلیل همراهی وی و از تلاش همکاران، مدیران و کارشناسان به دلیل حجم بالای کار به ویژه تولید ۵۴۰۰ برنامه کوتاه، مازاد بر کار جاری در این شبکه رادیویی، قدردانی کرد.

وی در پایان گفت: جناب آقای قصری زاده از قدیم با مجموعه انس داشتند و با سابقه‌ای که دارند قطعا می‌توانند منشأ خدمات خوبی باشند.

همچنین قصری زاده اظهار کرد: شبکه قرآن بلندگوی مستقیم کلام خدا و اهل بیت (ع) است و این موضوع کار را سخت می‌کند. به هر میزان که انسان به قرآن نزدیک شود، احساس می‌کند مسئولیتش سنگین‌تر شده است.

وی افزود: با توجه به لایتناهی بودن قرآن، شبکه رادیویی قرآن به معنای حقیقی باید سرآمد شبکه‌ها قرار گیرد و این به عهده علاقه‌مندان به قرآن و وظیفه مدیران است و بسترسازی برای این امر باید در اولویت قرار گیرد.

قصری زاده بیان کرد: امیدواریم با توکل به عنایت پروردگار بتوانیم حق مطلب را به اندازه وسع خود به ادا کنیم.