فریبا متخصص مهمان دورهمی «دست در دست»

 این برنامه در پنجمین قسمت خود در گفتگویی صمیمانه و شنیدنی پای صحبت‌های فریبا متخصص بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌نشیند.

در بخش دیگر برنامه که شامل معرفی فعالیت‌های گروه‌های جهادی می‌شود، لیلا انصاری  یکی از مسئولین قرارگاه جهای شهید حاج قاسم سلیمانی شهر ری مهمان برنامه است. این گروه جهادی کمک همدلانه  و تهیه ارزاق برای یاری رسانی به نیازمندان، دوخت ماسک و گان، غسل اموات کرونایی، همیار پرستاران در بیمارستان‌ها و ...  را طی این مدت انجام داده است.

در این فصل از برنامه « دست در دست » علاوه بر ادامه یافتن کمپین قصه‌ها با محوریت کرونا که به دل‌نوشته‌ها و داستان‌های مختلف ارسالی مخاطبان برنامه حول محور کرونا اختصاص داشت، مستندسازی از این قصه‌ها نیز صورت می گیرد.
«دست در دستِ ایران» یکی از بخش‌های اضافه شده به فصل زمستانی برنامه «دست در دست» است که در آن تیم برنامه‌ساز هر قسمت در یک استان حضور یافته و در همراهی با گروه‌های جهادی استان‌های مختلف گزارش‌هایی مستند از اقدامات این گروه‌ها در یاری‌رسانی و امداد به افراد نیازمند تولید می‌کند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.