صحنه‌های فیلم جدید «جیمز باند» دوباره فیلمبرداری می شود

ممکن است سازندگان فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» به دلیل تأخیر و تعویق‌های زیاد در اکران، سکانس‌های جدیدی را فیلمبرداری کنند.

فیلم جدید جیمز باند که قرار بود آوریل سال ۲۰۲۰ اکران شود؛ یکی از اولین فیلم‌هایی بود که اکرانش به دنبال پاندمی کرونا به تعویق افتاد.

کمپانی‌های سازنده فیلم، اکران آن را از اکتبر سال ۲۰۲۰ به آوریل ۲۰۲۱ موکول کردند؛ اما با ادامه‌ پاندمی کرونا، اخیراً اعلام شد که این فیلم با یک تعویق ۶ ماهه دیگر راهی سینماها می‌شود.

این تصمیم به این معناست که تهیه‌کنندگان فرصت کافی برای فیلمبرداری صحنه‌های جدید به منظور اضافه کردن تکنولوژی‌های پیشرفته به تجهیزات باند را خواهند داشت. نشریه سان در گزارشی اعلام کرد که گجت‌های پیشرفته‌ شخصیت جیمز باند در این فیلم با بازی دنیل کریگ به حدی قدیمی است که به نظر می‌رسد، او چیزی را در دست دارد که برای سال‌های گذشته است.

اعتقاد بر این است که بسیاری از اسپانسر‌های فیلم از جمله نوکیا و اومگا، از اینکه محصولات قدیمی آن‌ها در زمان اکران فیلم نشان داده خواهد شد، رضایت ندارند. یکی از افراد آگاه در این زمینه می‌گوید: این به آن معناست که بعضی از صحنه‌های فیلم به منظور به روز رسانی اثر به دقت ویرایش و بررسی می‌شوند. یکی از صحنه‌هایی که به اعتقاد تهیه‌کنندگان باید دوباره فیلمبرداری شود، به شخصیت کیو با بازی بن ویشا مربوط می‌شود.

«زمانی برای مردن نیست» به کارگردانی کری فوکوناگا و با بازی لاشانا لینچ، لئا سیدو و رامی مالک در حال حاضر برای اکران در ۸ اکتبر ۲۰۲۱ تنظیم شده است.