ویژه‌برنامه‌های تئاتری و سینمایی رادیو فرهنگ به مناسبت دهه فجر

 «تماشاخانه فجر» عنوان ویژه برنامه رادیو فرهنگ در ایام برگزاری جشنواره تئاتر فجر است؛ در این برنامه ضمن گفت‌وگو با عوامل نمایش‌های در حال اجرا، مخاطبان از کمّ و کیف جشنواره تئاتر فجر هم مطلع می‌شوند.

«تماشاخانه فجر» به عنوان ویژه برنامه جشنواره تئاتر فجر، از یازدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ از محل برگزاری جشنواره در مجموعه تئاترشهر به صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی امیررضا راز و با اجرای دانیال معنوی از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

در این برنامه هر شب با عوامل نمایش‌های در حال اجرا در جشنواره و کارشناسان حوزه تئاتر گفتگو می‌شود؛ مسئولان جشنواره هم در برنامه حضور خواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین اطلاعات و اخبار جشنواره تئاتر فجر و شنیدن گفت و گوی هنرمندان و مسئولان جشنواره، با «تماشاخانه فجر» روی موج اف‌ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز همراه باشید.

«برداشت ۳۹» رادیو فرهنگ همراه با جشنواره فیلم فجر

سی و‌نهمین جشنواره فیلم فجر با وجود شرایط کرونایی طبق روال هرسال خود با شروع دهه فجر کار خود را آغاز کرد تا بار دیگر رقابت برای به دست آوردن سیمرغ بلورین بین هنرمندان آغاز شود. این دوره جشنواره تغییرات زیادی نسبت به دوره قبل خود نداشته و تنها تغییراتی در نحوه برگزاری جشنواره براساس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور مردم رخ داده است.

رادیو فرهنگ در ویژه برنامه «برداشت ۳۹» رویداد‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را به طور زنده منعکس می‌کند.

در برنامه «برداشت ۳۹» علاوه بر اطلاع‌رسانی از اخبار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ، با مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، کارگردانان و فیلمسازان، بازیگران و منتقدان حاضر در جشنواره، درباره کمّ و کیف برگزاری آن و همچنین حواشی و تحلیل و بررسی فیلم‌های راه یافته به این دوره از جشنواره گفت و گو می‌شود.

برنامه «برداشت ۳۹» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۱۵ شنیده می‌شود.