آنچه در  «عصر جدید» دیشب گذشت/ رأی قرمز قاطع داوران به گروه منتخب احسان علیخانی

قسمت چهارم از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم «عصر جدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

شب گذشته، گروه بچه‌های شهر در رشته سیرک روی صحنه آمدند تا با دو استعداد دیگر یعنی بهاره سرگل‌زایی در زمینه صدا و عرفان طهماسبی در زمینه خوانندگی رقابت کنند. غیر از این سه اجرا، پسران نینجا هم در این قسمت حضور داشتند.

در بخش ابتدایی، احسان علیخانی با یک چالش باحال  با سوالات جالب  داوران را خطاب قرار داد.

پسران نینجا، نخستین اجرای قسمت چهارم از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم عصر جدید را به صحنه آوردند. آن‌ها با هنر نامرئی‌شدن، مبارزه با ناامیدی را روایت کردند اما با رأی عجیب داوران همراه شدند. این گروه سه رأی منفی و یک رأی مثبت از داوران دریافت کردند که تعجب عوامل پشت صحنه عصرجدید را در پی داشت.

علیخانی گفت: من یک کلام صحبت نکردم تا شما رأی خود را بدهید؛ چراکه حرف و حدیث پیش آمده بود که چون احسان علیخانی کارت طلایی خود را به پسران نینجا داده، پس آن‌ها حتماً فینالیست می‌شوند. در صورتی که دیدید اینگونه نیست و هر داور رأی مستقل خودش را می‌دهد.

عرفان طهماسبی، دومین اجرای قسمت چهارم را روی صحنه اجرا کرد. او با تلفیق موسیقی جنوبی و بختیاری در آهنگ «ماه مُو» توانست رأی مثبت داوران را به دست بیاورد.

گروه بچه‌ شهر هم سومین اجرای قسمت چهارم را به عهده داشتند. در این نمایش دزد و صاحب خانه رفیق شدند تا روی لوستر حرکت بزنند، اما اجرای قابل قبولی نداشتند و سه رأی منفی دریافت کردند.

بهاره سرگل زایی، آخرین اجرای قسمت چهارم از مرحله نیمه‌نهایی را به نمایش گذاشت. او در صحنه با ۴ دست و ۲ عروسک دیده شد. سه رأی مثبت داوران و یک رای منفی آریا عظیمی نژاد را دریافت کرد.

بهرام عظیمی (مربی بهاره سرگل زایی) در اعتراض به رای قرمز عظیمی نژاد گفت: بخش عروسک گردانی بهاره سرگل زایی را با یک عروسک گردانی حرفه‌ای مقایسه نکنید؛ چراکه اینجا محل استعدادیابی است و او در مدت دو ماه عروسک گردانی را کار کرده است.

در پایان قسمت چهارم نیمه‌نهایی «عصر جدید»، بهاره سرگل زایی و عرفان طهماسبی، با رأی داوران انتخاب شدند و به نظرسنجی مردمی راه پیدا کردند تا یک گروه با انتخاب مردم به فینال راه پیدا کند.