بازیگر مشهور، در نقش مأمور امنیتی سریال شهید شهریاری

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال " صبح آخرین روز " برگرفته از زندگی شهید شهریاری درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه تأکید کرد: خوشبختانه ۸۰ درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشته‌ایم و یکی دو روز آینده وارد بخش‌های امنیتی و سازمان انرژی اتمی خواهیم شد تا بتوانیم تا پایان سال تصویربرداری را به پایان برسانیم. حتی تدوین را به موازات تصویربرداری پیش می‌بریم که شاید اواخر سال، ۱۵ قسمت از کارمان آماده شود. 

وی افزود: دوستان در سازمان انرژی اتمی به شدت از ما حمایت می‌کنند تا بتوانیم کار را در این بخش به سرانجام برسانیم. بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

تهیه‌کننده مجموعه "صبح آخرین روز" درباره اضافه شدن بازیگر جدید، توضیح داد: ما روی ۳۰ قسمت سریال را پیش می‌بریم، مهدی صباحی و شکرخدا گودرزی به تازگی به گروه پیوستند؛ یکی در نقش یکی از دوستان و همکلاسی‌های قدیمی شهید شهریاری و دیگری در نقش یکی از متولیان امامزاده صالح به ایفای نقش می‌پردازند.  سیدجواد هاشمی هم در نقش یکی از مسئولین اطلاعاتی و امنیتی با ورود قصه به سازمان انرژی اتمی به گروه اضافه خواهد شد. 

علمی‌فرد درباره اتفاق اصلی و تأثیرگذاری که این سریال می‌تواند داشته باشد، گفت: یادم می‌آید همسر شهید شهریاری می‌گفتند سریال را به گونه‌ای پیش ببرید که هرچند نفر می‌بینند حداقل درصدی از آن‌ها تشویق بشوند در رشته هسته‌ای تحصیل کنند. اگر این اتفاق هم بیفتد ما به سرمنزل مقصود رسیده‌ایم و ساده‌ترین مفهومی است که به‌دست خواهد آمد. 

او همچنین درباره زمان پخش گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم اما این آمادگی را خواهیم داشت که در هر کنداکتوری بتوانیم سریال را به آنتن برسانیم. پخش در ماه رمضان برای ما هم جذابیت دارد و انگیزه ما را برای کار کردن بیشتر می‌کند تا کار را بتوانیم تا پایان سال ۱۳۹۹ به آنتن برسانیم.