فرق «دادستان» با آثار ده‌نمکی چیست؟/ رویکرد سریالی شبکه سه در سال 1400

مهدی آذرپندار مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره زمان پخش سریال « دادستان » به خبرنگار مهر بیان کرد: این سریال به کارگردانی مسعود ده نمکی بعد از پایان دهه فجر روی آنتن شبکه سه می‌رود.

وی ادامه داد: جنس سریال «دادستان» مشابه دیگر آثار ده نمکی و با همان دغدغه‌هاست و فضایی عدالت‌طلبانه دارد؛ با این تفاوت که اولاً دیگر کمدی نیست و یک کار کاملاً جدی محسوب می‌شود و دوماً فضای اکشن و پرتحرک تری دارد و به جهت پروداکشن، نسبت به سایر آثار ده نمکی پروژه بزرگ‌تر و سخت‌تری بوده است.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره رویکرد این شبکه نسبت به سریال‌های تولیدی سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: سال آینده سریال‌هایی داریم که برخی از آنها به ارتباط ایران با کشورهای منطقه می‌پردازد. به طور مثال فصل دوم « نجلا » ان شا الله تولید خواهد شد که قصه این فصل در فضای دفاع مقدس می‌گذرد و مانند فصل اول، تم همبستگی و ارتباط ریشه دار دو ملت ایران و عراق در آن حفظ شده است.

وی در ادامه با اشاره به سریال جدید این شبکه که در ادامه همین رویکرد تولید خواهد شد، نیز گفت: سریال «نیمروز تا تهران» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی علی پورکیانی این روزها در حال پیش تولید است که به زودی کلید می‌خورد. این سریال در فضای ملودرام و عاشقانه می‌گذرد و البته در پس زمینه به ارتباط ما با کشورهای منطقه می‌پردازد.

آذرپندار در پایان درباره سرنوشت متن « بی همگان » خبر داد: این سریال به نوعی بازگشت علیرضا کاظمی پور -که چند سالی از رسانه ملی دور بوده- به تلویزیون محسوب می‌شود. تهیه کنندگی این ملودرام خانوادگی را مهران مهام به عهده دارد و ان شاء الله سال آینده کلید می‌خورد و امیدواریم یاداور ملودرام‌های پرمخاطب تلویزیون باشد.