زمان اکران «آشوب مداوم» مشخص شد

فیلم سینمایی « آشوب مداوم » فیلمی علمی–تخیلی و مهیج به کارگردانی داگ لیمان و با بازی تام هالند از جمعه هفته آینده میلادی وارد چرخه اکران خواهد شد.

اکران فیلم سینمایی «آشوب مداوم» با بازی تام هالند ستاره مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی به سال آینده میلادی موکول شد، این تصمیم در پی شیوع بیماری کرونا و تعویق اکثریت آثار سینمایی جهان رخ داد. این فیلم اقتباسی از رمان چاقوی ایستادگی اولین کتاب از سه‌گانه آشوب مدام است.

زمان اکران «آشوب مداوم» مشخص شد

در آینده دنیایی وجود دارد که در آن تمام زنان ناپدید شده اند و همه چیز‌های زنده می‌توانند از طریق تصاویر و صدا‌هایی به نام نویز وارد ذهن‌های یکدیگر شوند و ذهن‌های ان‌ها را بخوانند حال داستان از اینجا جالب می‌شود که ریدلی این تصویر را در شبکه اجتماعی خودش با دیگران به اشتراک گذاشته است.

«تام هالند» ستاره فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» در این نقش اول مرد را بر عهده داشته و در کنار او «دیسی ریدلی» نقش اول زن اثر را ایفا می ‌کند. علاوه بر هالند و ریدلی بازیگرانی همچون کرت ساتر، نیک جونز، دیمن بیچر، دیوید اوئلیو و مد میکلسون در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تام هالند در نقش تاد هیوت ، پسری که در سیاره دوردستی در دنیای جدید زندگی می‌کند. دیسی ریدلی در نقش وایولا اید ، زنی بدون نویز ، کسی که کلید باز کردن اسرار دنیای جدید است.

گری اسپینلی در کنار پاتریک نس نگارش فیلمنامه این اثر علمی تخیلی را بر عهده داشته و تولید آن را کمپانی کوارتت بر عهده گرفته است.