ساعت پخش و تکرار سریال «گاندو 2»

سریال گاندو با حواشی مختلفی روبرو شد. در فصل اول این سریال درباره ماجرای دستگیری جیسون رضاییان جاسوس آمریکایی در ایران و نحوه مبادله و چگونگی مبارزه با تیمهای تروریستی بود.

داستان فصل دوم سریال گاندو

سریال گاندو 2 مانند فصل قبلی‌اش یک اثر امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات، وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران باشد.

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو 2

مهدی آذرپندار مدیر فیلم و سریال شبکه ۳ سیما گفته است  گاندو 2  تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیرو‌های داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

داستان با قضیه توقیف کشتی انگلیسی در آب‌های ایران شروع می‌شود و ادامه سریال به مساله شهری و جاسوسی که در شهر اتفاق می‌افتد مربوط است.

بازیگران سریال گاندو 2

وحید رهبانی ، داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری، شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده، بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی و پیمان دارابی و ... از بازیگران سریال گاندو 2 هستند.

ساعت پخش سریال گاندو 2

سریال گاندو 2 هر شب از ساعت 20:45دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

ساعت تکرار فصل سریال گاندو

سریال گاندو در فصل دوم پس از پخش در ساعت 2:45 از شبکه سه در ساعتهای یک و ربع بامداد و 13 و 30 دقیقه ظهر روز بعد خواهد بود.