نماهنگ منو بشناس با حضور 40 خواننده+فیلم

 نماهنگ « منو بشناس » با حضور چهل خواننده مطرح کشور به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ موسیقی ایران منتشر شد.

در توضیح این نماهنگ آمده است:

۴۰ نفر از خوانندگان سرشناس کشور در تجربه‌ای جالب توجه و با هدف تقویت هویت ملی ایرانیان در یک نماهنگ با موضوع «همدلی»، «صلح» و «وحدت ملی» با محوریت ایران تحت عنوان «منو بشناس» حضور پیدا کردند.

این موزیک ویدئو به قلم احمد امیرخلیلی، آهنگسازی فرزاد فرزین، تنظیم کنندگی بهروز صفاریان، کارگردانی محمد اولاد و تهیه‌کنندگی میثم محمدحسنی در موسسه مأوا تهیه و تولید شده است.

پرواز همای ، فرزاد فرزین ، رضا صادقی، مهدی مقدم، حمید هیراد، علی اصحابی، مهدی یغمایی، بهرنگ بهادرزاده، کاوه آفاق، شهریار صیقلانی، خشایار اعتمادی، روزبه نعمت اللهی، بهروز صفاریان، حمید حامی، عماد طالب‌زاده، سینا شعبانخانی، سینا درخشنده، پدرام پالیز، معراج محمدی، امیر قنادی، آرش قنادی، کیارش پوزشی، شهرام شکوهی، حسین توکلی، حجت اشرف‌زاده، علی لهراسبی، گرشا رضایی، پیام صالحی، سامان جلیلی، حامد همایون، رستاک حلاج، حامد طاها، محمدرضا عیوضی، حسین حقیقی، علی رهبری، آرین بهاری، احسان حق شناس، مجتبی کبیری، علیرضا قرایی منش و مصطفی راغب اسامی خوانندگانی است که در پروژه «منو بشناس» حضور داشتند.

حضور این تعداد خواننده در یک پروژه مشترک موسیقایی یکی از مهم‌ترین ویژگی این نماهنگ بوده که طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

فرزاد فرزین آهنگساز و یکی از خوانندگان پروژه منوبشناس نیز در صفحه شخصی خود توضیح داده است: «منو بشناس حاصل تلاش بیش از دو سال من و ۴۰ نفر از همکاران عزیزم برای شناساندن ایران و ایرانی به تمامی دنیاست. تشکر می‌کنم از همه دوستان هنرمندم که در ساخت این اثر کنار ما بودند. بهروز صفاریان عزیزم موسیقی و تنظیم این کار را به عهده داشته و احمد امیرخلیلی عزیز شاعر این اثر، محمد اولاد با ساخت ویدئویی به یاد ماندنی و البته آهنگسازی این اثر هم به عهده من بوده است. تمام هدف و تلاش ما ساخت اثری ملی بوده تا بتوانیم به همه دنیا این را بگوییم که ایران و مردمانش همیشه در صلح و دوستی بودند و هستند.»

 

 

حجم ویدیو: 20.86M | مدت زمان ویدیو: 00:06:42