سریال‌های نوروز تا چه روزی پخش خواهند شد؟

فصل سوم سریال « نون. خ » به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تا دوشنبه هفته آینده روی آنتن می رود و در ادامه خلاصه قسمت های این سریال پخش خواهد شد.

فصل سوم سریال «نون. خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.

سریال «همبازی» در ۳۰ قسمت به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. پخش  این سریال تا قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

«هم بازی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰  از شبکه دوم سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵و ۳۰ دقیقه بامداد است.

 سریال پرمخاطب «گاندو۲» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی که محصول موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است، در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۴۵  روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

به گفته مجتبی امینی تهیه‌کننده «گاندو»، این سریال  امشب  در قسمت سیزدهم سریال موقتا به اتمام خواهد رسید.

مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با لهجه و گویش مشهدی تولید می‌شود. نوروز رنگی در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.

این سریال در ۲۰ قسمت ساخته شده است و پخش این سریال تا جمعه هفته آینده ادامه دارد.

«نوروز رنگی»  برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰  از شبکه پنج سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۱۵  است.