ویژه برنامه شبکه سه برای ماه رمضان با حضور مهمان بین‌المللی

هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه « مثل ماه » که ویژه رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود درباره این برنامه بیان کرد: فصل دوم «مثل ماه» را روی آنتن می‌بریم و همچون سال گذشته رسالت بوذری اجرای این برنامه را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: حدود چهار ماه است که درگیر پیش تولید این برنامه هستیم تا آن را به سرانجام برسانیم. امسال دکور برنامه و لوکیشن آن تغییراتی هم داشته است.
آشتیانی درباره مهمانان برنامه نیز عنوان کرد: در حوزه بین‌الملل هم مهمانانی داریم و به قصه‌هایشان از کشورهای اطراف می‌پردازیم که اینها کسانی هستند که فرهنگ آنها به ما متصل است. از کشورهای اروپایی هم مهمانانی داریم که به نوعی به فرهنگ و دین ما نزدیک شده‌اند.
تهیه کننده «مثل ماه» با اشاره به تیتراژ اول امسال بیان کرد: گرشا رضایی تیتراژ ابتدایی برنامه امسال را می‌خواند که همزمان با پخش رونمایی می‌شود. تیتراژ دوم برنامه هم متعلق به محسن چاوشی است.
وی درباره اولین قسمت برنامه گفت: این برنامه هرروز همزمان با افطار روی آنتن می‌رود و به دلیل پخش فوتبال در روز چهارشنبه از پنجشنبه پخش آن آغاز خواهد شد.
آشتیانی در پایان بیان کرد: برنامه درباره قصه‌های مردمی و تلخی‌هایی است که منجر به شیرینی می‌شود و امسال دوباره پویش آزادی زندانیان را داریم و سعی داریم با حمایت مردم به آزادی زندانیان کمک کنیم.