بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

در این گزارش به معرفی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت می پردازیم. با ما همراه باشید.

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1372 در تهران است که حاصل ازدواج امین حیایی و مونا بانکی پور میباشند.

دارا حیایی

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی ستاره سینما است که بعد از بازی در کنار پدرش در فیلم شعله ور از شهرت ویژه ای برخوردار شد. پسر امین حیایی و مونا بانکی که سالهای زیادی از عمرش را در کنار مادر سپری کرد این روزها در کنار امین حیایی حضور پررنگی دارد و راه پدرش در دنیای هنر را ادامه میدهد.بازیگر نقش هاشم سریال از سر نوشت کیست؟ + بیوگرافی

پدر و مادرش سالها پیش از یکدیگر جدا شده اند و به همراه مادر به امریکا رفت و چندسالیست که به ایران آمده به کار بازیگری پرداخته است.

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

دارا حیایی

 

توصیه‌های امین حیایی به فرزندش برای بازیگری

فرزند امین حیایی درباره اینکه چه کمک‌هایی برای ایفای این نقش از پدرش دریافت کرده است، توضیح داد: از توصیه‌های پدرم این است که همیشه خودت را در فضای فیلمنامه قرار بده و با شرایط فیلمنامه و شخصیت متولد شود. در زمانی که فیلمنامه را می‌خواندم همیشه به این فکر می‌کردم اگر مانند هاشم به دنیا می‌آمدم چگونه زندگی می‌کردم؛ در اصل توصیه پدرم این بود که باید به کاراکتر جان بدهم تا زنده شود و من این نقش را زندگی کردم.

امین حیایی منتقد جدی فرزندش

دارا گفت با شروع بازی‌ام در سریال، استرسم دوچندان شد زیرا پدرم منتقد جدی و سرسختی است و نگرانم از این که نکند یک درصد ناامیدش کرده باشم. همیشه می‌گوید وقتی احساس کردی که کارت را درست انجام دادی بدان اشتباه کردی!