آغاز ساخت فصل سوم "زندگی پس از زندگی"

برنامه "زندگی پس از زندگی" شبکه چهار در ماه رمضان امسال با استقبال زیادی مواجه شده است.

این برنامه سال گذشته از شبکه چهار پخش شد و توانست در تجربه جدیدی از برنامه‌سازی، به بررسی وقایع و اتفاقات پس از مرگ از زبان افرادی بپردازد که آن را حس و درک کرده و دوباره به زندگی بازگشته‌اند.

امروز در سازمان صدا و سیما نشستی مجازی در ساختمان روابط عمومی و با حضور  عباس موزون تهیه‌کننده و مجری برنامه، امین نوروزی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار و دیگر عوامل برگزار شد. اما از حضور مسعود معینی‌پور مدیر شبکه 4 سیما که قرار بود در نشست حاضر شود، خبری نبود. 

عباس موزون در این نشست با اشاره به اینکه می‌گویند تجربه درباره حجاب بیاور، گفت:  بسیاری می‌گویند تجربیات پس از مرگ مثلاً درباره زکات یا حجاب باشد، یا منفی یا مثبت باشد. در حالی که این‌طوری نیست و در اختیار ما نیست. ممکن است در فصل سوم، همه تجربیات مثبت یا همگی منفی باشد. این در اختیار ما نیست.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه 4 درباره پخش این برنامه در طول سال گفت: در شبکه صحبت شده و تصمیم گرفته شده که این برنامه به ماه رمضان اختصاص داشته باشد. خود من هم همین‌طور فکر می‌کنم. از مدیر شبکه درخواست می‌کنم که یک بحث تخصصی و کارشناسی هم علاوه بر برنامه، ایجاد شود که شبهه‌های معرفتی و اعتقادی پاسخ داده شود تا مردم را بیشتر همراه کند. الان بخشی از جامعه نخبگانی همراهی نمی‌کند. باید ظرفیت فکری ایجاد شود که یکسری حرف‌های جدید زده شود.

وی افزود: برنامه به جهت اجرایی و تولیدی هم کار سنگینی است. به خاطر این که کیفیت حفظ شود و عیار آن بیشتر شود، نیاز به زمان دارد. همین الان کار برای فصل سوم برنامه شروع شده است.