«شهرآرا» ویژه برنامه‌ای متفاوت برای انتخابات

برنامه « شهرآرا » کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما در آستانه برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز‌های شنبه تا سه شنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی مژدهی فر و نویسندگی پویا امینان و با اجرای امین نبی الهی ضمن سفر به شهرستان‌های استان تهران و بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان ها، مشکلات این مناطق را بررسی کرده و خواسته‌های مردم را از نماینده‌های آینده شورا‌های شهر و روستا مطرح می‌کند.

«شهرآرا» در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در حال تولید است و در هر قسمت علاوه بر سفر به یک شهرستان، با روستائیان آن شهرستان، تولید کنندگان، نخبگان و ورزشکاران منطقه نیز دیدار و گفتگو کرده و از زوایای مختلف راهکار‌های پیشرفت و بالندگی شهر‌های استان تهران را بررسی می‌کند.

تاکنون ۱۵ قسمت این برنامه از قاب شبکه پنج سیما ی جمهوری اسلامی ایران پخش شده و پخش آن تا پیش از برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ادامه دارد.

این برنامه که در روز‌های زوج حوالی ساعت ۱۳ و در روز‌های فرد حوالی ساعت ۲۲ پخش می‌شود، به دلیل بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌های استان تهران که تاکنون زیاد مورد توجه قرار نگرفته بودند با استقبال بینندگان سیما به ویژه اهالی شهر‌های مختلف استان مواجه شده است.