نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه دورهمی

سری پنجم دورهمی  با شکلی کاملا متفاوت با اجرای مهران مدیری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی و دانش جوانان است. دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها می توانند با مراجعه به سایت شبکه نسیم در این مسابقه مهیج، عجیب و سخت ثبت نام کنند.

در حالی که پیش از این خبر ساخت یک مسابقه به عنوان فصل پنجم دورهمی منتشر شده بود با ادامه پیش تولید و ساخت دکور، اولین تیزر فصل پنجم دورهمی منتشر شد.

 

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه دورهمی

مهران مدیری در این تیزر فصل پنجم دورهمی را مسابقه ای عجیب و سخت دانسته است. در این مسابقه از بازوی روباتیک استفاده می‌شود و سوالات مسابقه نیز درباره تاریخ و سینما و موسیقی و …. می باشد.

آنطور که از شواهد پیداست مدیری قرار است تنها از نام «دورهمی» در این برنامه استفاده کند و همانطور که خودش اعلام کرده است سبک و سیاق متفاوتی خواهد داشت. باید دید آیا این برنامه مدیری نیز می‌تواند همچون چند فصل گذشته «دورهمی» با استقبال خوب مخاطبان شبکه نسیم مواجه شود یا خیر.
مهران مدیری هم در تیزر سری پنجم برنامه دورهمی ، آن را جذاب، عجیب و مهیج معرفی کرد و گفت این مسابقه در حوزه اطلاعات عمومی تولید شده و سوالات آن مانند نمونه‌های مشابه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنر‌های تجسمی خواهد بود.

نحوه ثبت نام در مسابقه دورهمی

برای شرکت در مسابقه به سایت درج شده در زیر Dorehamitv.ir مراجعه کنید.

 

مراحل ثبت نام

همراهان عزیز، برای ثبت نام در مسابقه ی بزرگ دورهمـی لطفا این مراحلی که در عکس ها گفته شده رو انجام بدید تا اطلاعات و ثبت نام شما با موفقیت به پایان برسد؛

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه دورهمی

 

 

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه دورهمی

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه دورهمی