برنامه‌ای برای اکران «منصور» نداریم

جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما درباره وضعیت فیلم‌های خود که پیش از این ساخت آن به پایان رسیده است، گفت: فیلم «کیک زرد» را آماده نمایش داریم اما منتظر شرایط مناسب برای اکران آن هستیم.

او درباره اینکه چرا از فیلم «کیک زرد» اطلاع رسانی خبری نمی شود، خاطرنشان کرد: وقتی نمی‌شود فیلم‌ها را به دلیل شرایط کرونایی موجود اکران کرد، ترجیح می‌دهیم خبری هم از آن رسانه‌ای نشود.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «سومین روز جهان» دیگر فیلمی‌ست که مجوز ساخت آن را دریافت کردیم اما چون تعداد زیادی کودک در آن بازی می‌کردند، تولید آن به دلیل شرایط کرونایی موجود متوقف شده است. اینکه این فیلم ساخته شود یا نه به تمام شدن یا نشدن شرایط کرونا بستگی دارد.

تهیه‌کننده «قسم» درباره لوکیشن این فیلم اظهار کرد: تصمیم قطعی برای این مساله گرفته نشده بود اما جایی مانند کرمان را برای لوکیشن فیلم «سومین روز جهان» مناسب می‌دیدیم.

شعبانی که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی « منصور » را هم برعهده دارد، درباره تصمیم برای اکران این فیلم بیان کرد: در شرایط موجود برنامه‌ای برای اکران «منصور» نداریم، باید شرایط بهتر شود و سینماها هم رونق بگیرد سپس درباره اکران این فیلم تصمیم می‌گیریم. برای اکران آنلاین فیلم هم تصمیمی نداریم.

تهیه‌کننده «سو تفاهم» در پایان عنوان کرد: درحال حاضر فعالیت سینمایی خاصی انجام نمی‌دهم چراکه دچار بیماری‌ای شدم و مشغول درمان آن هستم، چند پیشنهاد هم داشتم اما تا پایان دوره درمان نسبت به کار اقدامی نمی‌کنم.

جلیل شعبانی پیش از این در گفتگو با صبا درباره فیلم «کیک زرد» به کارگرانی علی شاه‌حاتمی بیان کرده بود که فیلمی با لایه های طنز است و فیلمبرداری آن حدود یک ماه الی یک ماه و نیم به طول می‌انجامد همچنین بازیگران چهره در این فیلم حضور خواهند داشت.