دانلود سریال زخم کاری قسمت هفتم با بازی هانیه توسلی

بنابر آخرین گزارش ها قسمت هفتم سریال زخم کاری آماده تماشا و دانلود قانونی شده است. لینک دانلود قسمت 7 سریال زخم کاری به همراه قسمت 20 گیسو و قسمت 16 دراکولا در این نوشتار جهت استفاده و بهره برداری شما کاربران عزیز درج شده است. دانلود سریال های جذاب و روز نمایش خانگی با کیفیت بلوری و ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود.

 

  • قسمت 7 زخم کاری

 

پس از پشت سر گذاشتن 6 هفته موفقیت آمیز از درام جذاب و تماشایی زخم کاری و استقبال بسیار بالا از این اثر هم اکنون همگان در انتظار قسمت هفتم هستند. سریالی که به نظر می رسد با توجه به قصه پربار و فیلمنامه قوی که دارد بتواند در هفته آتی بیشتر نیز مورد توجه قرار بگیرد. داستان منسجم زخم کاری را باید به این دلیل دانست که در واقع این اثر برگرفته از کتاب رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد می باشد.

لازم به ذکر است که زخم کاری آدینه هر هفته در رسانه اینترنتی کول دانلود پخش و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. پیشنهاد اکید داریم که حتما از این وبسایت جامع و به روز بازدید به عمل آورید. این سایت به جز درج آثار ایرانی نمایش خانگی، همواره فیلم و سریال ها و انیمه ها و انیمیشن های برتر و روز دنیا را نیز با دوبله یا زیرنویس چسبیده اختصاصی برای مخاطیبنش مهیا کرده است و از این حیث نیز یکی از پیشگامان در این زمینه می باشد.

1

جهت دانلود قسمت هفتم 7 سریال جذاب و تماشایی زخم کاری به لینک صفحه زیر از سایت کول دانلود:

قسمت هفتم سریال زخم کاری

و همچنین سایر قسمت های آن به این لینک مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم کاری

 

زخم کاری را محمدحسین مهدویان در اواخر سال 99 با حضور بازیگرانی چون جواد عزتی , رعنا آزادی ور , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی استارت زده بود.

در خلاصه داستان زخم کاری آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

 

در قسمت های پیشین زخم کاری چه اتفاقاتی افتاد

قسمت 5 با سفر مالک به دوبی همراه بود. وی به دوبی رفته بود تا با پول کلانی که این چند وقته به جیب زده بود، سهام یک شرکت بزرگ و مهم را خریداری کند. پس از بازگشت از دوبی، وی نقشه دیگرش را عملی می کند. مالک با پخش گسترده خبر پرونده های فسادآمیز ناصر (بیشتر در خصوص خرید و فروش تریاک و..) از یک سو و از سمت دیگر صحنه سازی هایی که در جهت قتل نجفی از جانب ناصر به خرج می دهد همه ذهن ها را به این سناریو می رساند که نجفی هم در پی یکی از همین معامله های کلان خلاف، جان خود را از دست داده است. در حالی که همه می دانیم قاتل نجفی، در واقع کریم بوده است که در پی شوراندن مالک دست به این کار زده است.

در قسمت 6 باز هم شاهد جاه طلبی های مالک در حذف افراد بودیم و این بار وی به سراغ اخوان رفته بود. وی که وکیل شرکت است دچار دامی می شود که مالک برای او پهن کرده است. از طریق کریم و خانمی که او معرفی کرده بود به اغفال اخوان پرداختند و وی را به خانه ای کشانده که قبلا در یک لامپ، دوربین تعبیه شده است. به نظر می رسد که رسوایی زیادی در این ماجرا در هفته آینده رخ خواهد داد. از جمله اتفاقات مهم دیگر قسمت ششم وارد شدن کیمیا (با بازی الهه حصاری) به داستان بود. وی که در اتاق بازرگانی پیشتر مشغول کار بوده و به چندین زبان مسلط است به تیم جدید مالک اضافه شده است ولی به نظر می رسد که شاید وی از جایی خط می گیرد و احتمالا او مهره نفوذی کسی باید باشد. آن فرد می تواند سمیرا باشد یا حتی ناصر. در اواخر داستان نیز باری دیگر ارتباطات مخفیانه مالک و منصوره به نمایش کشیده می شود. این دو در کیش در یک هتل و به صورت خصوصی با یکدیگر ملاقات می کنند.

حال باید دید که در قسمت 7 از زخم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و ما شاهد چه رخدادهای دیگری خواهیم بود. همه شما را دعوت به تماشای این سریال جذاب می کنیم.

 

  • قسمت 20 سریال گیسو

فصل دوم عاشقانه (با نام فرعی گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی تولید و آغاز به پخش شده است.

حال قسمت 20 سریال گیسو به مرحله پخش و توزیع در سایت کول دانلود رسیده است که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر دانلود آن، به لینک پخش آنلاین آن نیز دست یابید. گیسو فاصله چندانی تا پایان راه ندارد و باید در هفته های پیش رو منتظر تعیین تکلیف بسیاری از مسایل در این سریال باشیم چرا که به قسمت های پایانی گیسو در حال نزدیک شدن هستیم.

2

جهت دانلود قسمت 20 بیستم سریال گیسو (عاشقانه 2) و همچنین دیگر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 20 سریال گیسو

 

  • کمدی پرنشاط و شادی تکخال نیز در دست پخش قرار گرفته است

 

3

فیلم طنز و کمدی جددی تکخال – Takkhal Film محصول 1399 به تهیه کنندگی حسین فرحبخش، نویسندگی کریم امینی و کارگردانی مجید مافی می باشد که با طی شدن دوره اکران خود در هفته های آتی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

در فیلم تکخال بازیگران مشهوری همچو پوریا پورسرخ , سحر قریشی , شبنم قلی خانی , یوسف تیموری ، امیر کربلایی‌ زاده، مریم قجر و الهام عقیلی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: «تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان بانوان متعدد این مرد تلاش دارد با خویشتن‌ داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ ها کار ساده‌ای نیست…شما می توانید این فیلم زیبا را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

 

دریافت لینک: دانلود فیلم تکخال