فصل چهارم «شب های مافیا»  ساخته می‌شود

در این فصل شرکت کنندگانی انتخاب می‌شوند که پیش از این در این رئالیتی‌شو حضور داشته‌اند اما به هر دلیلی نتوانستند در فینال در کنار دیگر شرکنندگان بازی کنند. پس به عنوان یک شانس مجدد از آن‌ها برای حضور در « شبهای مافیا » دعوت می‌شود و دوباره در این فصل نیز مانند فصل اول تا سوم سه گروه آقایان و یک گروه خانم‌ها داریم.

پس از بازی هر سه گروه، مانند هر سه فصل گذشته یک فینال بین شرکت‌کنندگان فصل چهارم برگزار می‌شود. درنهایت نیز یک بازی فینال میان بهترین بازیگران هر چهار فصل برگزار می‌شود که با عنوان فینال قهرمانان پخش می‌شود.

ابوطالب در پاسخ به این پرسش که با توجه به نقدهایی که به حضور کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده در فصل سوم «شب‌های مافیا» وجود دارد بازخورد مخاطبان را چگونه می‌بیند، بیان کرد: کامبیز دیرباز این بازی را به خوبی بلد است و تسلط کافی را بر گردانندگی بازی دارد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که مخاطبان ما «شب‌های مافیا» را ۲ فصل با گردانندگی محمدرضا علیمردانی دیده‌اند و به حضور این بازیگر به عنوان گرداننده در این رئالیتی‌شو عادت دارد و شاید به همین دلیل است که حضور کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده برای آن‌ها کمی متفاوت است اما این را باید بگویم که کامبیز دیرباز گرداننده خوب و مسلطی است که قاطعانه بازی را اداره می‌کند.

ادامه مافیا به استقبال مخاطبان آن بستگی دارد و فصل سوم نیز در همین ابتدای شروع توانسته توجه مخاطب را به خود جلب کند، البته شاید نارضایتی‌هایی درباره این فصل از سوی مخاطبان وجود داشته باشد اما مخاطبان مافیا افزایش داشته‌اند. قسمت اول این فصل با اینکه نارضایتی‌هایی را با خود به همراه داشت اما میزان بازدید آن به شدت بالا بود. «شب‌های مافیا» تا پایان آخرین قسمتی که از آن پخش شده بیش از یک میلیارد دقیقه دیده شده است که فکر می‌کنم رکورد بسیار خوبی برای این برنامه در مقایسه با برنامه‌های مشابه است.